Ustaz dan me

14691 views
Ustaz dan me,3.60 / 5 ( 15votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap Ustaz dan me

Ustaz dan me melayu bogel.com
Atas permintaan pembaca untuk siarkan kisah GAY
Semasa bersekolah dahulu,aku memang terkenal dengan kenakalan ku dan sering bergaduh dengan pelajar-pelajar lain. Nak dijadikan cerita....aku telah dimasukkan bawah program kaunseling oleh pihak sekolah dan wajib menyertai skim anak angkat. Kaunselor membenarkan kami memilih bapa atau ibu angkat masing-masing dari kalangan guru-guru sekolah kami.Aku memilih Ustad aku sebab aku rasakan dialah yang paling sesuai sekali menghadapi aku yang banyak karenah ini.
tetiba aku rasa ada sesuatu melekat kat bibir aku... ha.. Ustad dah cium mulut aku..aku terkejut gak,tapi terpaksa la biarkan...lama gak dia cium mulut aku sambil urut konek aku.

Lagipun aku suka dan respek pada dia sebab dia pandai ambik hati, periang,pelawak dan memang ramai pelajar yang suka ngan dia. Dia ni pernah berkawin dan ada sepasang anak kembar lelaki dan dia ni lain fesyen sikit..pelajar-pelajar yang rapat ngan dia kebiasaannya adalah jenis yang ganas dan brutal dan taiko. Pasal itulah ramai yang respek pada dia. Seingat aku tak ada pelajar yang berani buat tak tentu pasal dengan dia pasal dia sentiasa dalam jagaan bebudak dia.Dipendekkan cerita....aku jadilah anak angkat dia...dia memberi sepenuh perhatian padaku. Aku bukan sahaja menjadi anak angkatnya di sekolah malah di rumah juga kerana mak dengan bapak aku telah menyerahkan aku sepenuhnya kepada dia untuk dia jaga aku yang buas ini. Dipendekkan lagi cerita,...Suatu hari tu aku sakit perut...tak la teruk sangat...aku mintak Ustad urutkan perut aku...diapun urutla...sambil urut tu dia puji badan aku sebab berotot...maklumlah aku ni atlit sekolah....urut punya urut aku rasa kote aku mengeras pulak.. pasal Ustad aku ni pandai urut dah tu pulak tangan dia lembut mestilah ada gak rasa stim.nak plak masa dia urut tetek aku..terus keras..aku tau dia terperasan aku stim tapi buat tak tau jek.....lelama lepas tu dia pun tegur aku...
"aik?kena urut sakit perut pun boleh stim"soundnya selamber.

Aku senyum dengan rasa malu..aku ingatkan lepas tu tak dek apa-apa la,pasal dia ni Ustad kan...tapi tak lama lepas tu aku rasa konek aku kena pegang pulak mula tu aku tolak dengan lembut pasal rasa respek aku kat dia...tapi dia kata..tak pa ..relak la..so akupun relak la...dia pun memuji konekku kerana walaupun baru tkt 4 tapi boleh tahan besarnya kata dia. Dia urut lagi kote aku ngan minyak la tu...aku mula stim giler-giler...tetiba aku rasa ada sesuatu melekat kat bibir aku... ha.. Ustad dah cium mulut aku..aku terkejut gak,tapi terpaksa la biarkan...lama gak dia cium mulut aku sambil urut konek aku. Lepas tu tetiba dia berhenti.

"Saya mintak maaf katanya. Marah ke?" tanya nya... aku geleng kepala ajer pasal aku pun rasa syok gak tadi. Aku tak leh nak marahkan dia pasal aku ada perasaan sayang kat dia.Lepas kejadian sebentar tadi, kita orang bersembang-sembang dan terus tertidur.
Tengah malam tu aku terasa ada benda keras dan besar mencucuk belakang ku.Rupanya Ustad tidur sambil memelukku dan konek dia tengah mengeras. Aku biarkan ajer.Tiba-tiba aku rasa tangan dia masuk dalam seluar aku dan urut konek aku. walaupun aku ni bukan gay...tapi bila dah kena urut aku diamkan ajer.. syok.. lama dia urut...aku rasa nak pancut gak tapi aku tahan, takut kang kena tangan dia lak. Tetiba lepas tu dia pusingkan aku mengadap dia. Aku walaupun sedar tetapi buat-buat tak sedar...aku biarkan ajer apa yang akan dia buat seterusnya....pasal aku dah naik syok kena urut. Dia telah mencium pipi aku lepastu dia gigit-gigit leher aku,lepas tu dia isap tetek aku, cium perut aku, tu yang aku tak tahan tu....lama tu aku rasa konek aku rasa semacam jek...rupanya dia dah isap konek aku..aku mengeliat kegelian pasal itulah pertama kali konek aku kena isap..dia isap, dia jilat dan aku rasa tak sampai dua minit aku pun pancutkan air aku dalam mulut dia, walaupun dah terpancut dia masih lagi isap dan lepas beberapa ketika barulah dia lepaskan dan meluahkan
air mani aku ke lantai.

Lepas tu dia menggeselkan konek dia ngan konek aku sampailah air mani dia terpancut.

Tak lama lepas tu dia kejutkan aku, kali ni lebih berani dia nyatakan nak fuck aku.... disebabkan rasa terhuitang budi dengan kesudian dia hisap konekl aku, akupun bagi la dia fuck aku. Dia bangun dan ambil losyen..masa tu la first time aku nengok konek Ustad aku.Tegang giler dan besar lebih kuranng 7 inci, mencanak sampai ke perut. Tak sangka lak aku konek Ustad aku power macam tu Lepas tu dia ambik posisi dia, dia angkat kedua kaki aku dan mula masukkan kepala konek dia. Sakitke? dia tanya aku, aku kata sakit...tak pa tahan la kejap.. memula sakit tapi lepas tu mesti sedap. Ustad pun mulalah sorong tarik menghenyak jubo aku yang kecik tu...mula-mula slow lepas dua puluh minit tu hentakan dia makin laju dan laju aku kata pada dia agar slow sikitdan diapun memperlahankan hentakan ..mungkin kerana kesian kat aku tengok muka aku berkerut dia pun mencabut koneknya dari jubo aku. Lepas tu dia menggeselkan konek dia ngan konek aku sampailah air mani dia terpancut. Banyak gak air dia lebih kurang lapan das tembakan rasanya..hehe! Maklum la dah lama simpan agknya. lain la aku yang selalu membazir kat longkang jek..

Malam itu aku tidur dengan dia berpelukan dalam keadaan bogel sampai ke pagi.Tapi yang paling best tangan dia tak penah lepas dari konek aku, manakala konek dia lak tak penah lepas dari celah jubo aku.hehe Sejak peristiwa itu, aku ngan dia main hampir setiap hari. Kadangkala aku yang mintak sebab dah gian.Tak aku sangka lak budak nakal cam aku ni pun bole stim ngan Ustad dia sendiri dan yang paling aku tak sangka Ustad pun ada yang gay hehehehehe!

Cuma sekang ni aku masih lagi menanti kepulangan dia pasal dia pegi luar negeri, bertugas di Amerika Syarikat. Aku harap dia tak main ngan mat salih di sana sebab nanti kang hilang lak selera dia ngan aku. Walaupun sebenarnya aku bukan gay,dan sekarang ni dah pun bertunang, (Sebab aku tak minat mana-mana lelaki pun selain Ustad aku) tapi aku sentiasa mempunyai rasa rindu yang mendalam pada dia seorang.Lelaki lain, sumpah aku tak dek selera langsung!

Tambahan pulak aku ingat kata-kata dia..." dalam hidup Ustad ni ada dua keutamaan yang mesti Ustad jaga, yang pertama anak Ustad (dengan bekas isteri) yang kedua Epol" katanya. Kemana Ustad pegi Ustad sentiasa sayang dan ingat pada Epol. Dan aku memang percaya dia sayang giler kat aku pasal dia dah belikan aku Satria supaya senang pegi kerja dan melarang keras aku naik motosikal. Dan aku...Memang betul-betul sayang ngan dia dan tak lupa walau sedetik ,walaupun aku dah ada komitment lain (tunang) bukan pasal harta benda tapi kerana kasih sayang tulus ikhlas yang dia curahkan pada aku semenjak aku kecik sampaila aku dewasaa dan nak kawin ni.

Ustad balik la cepat...epol rindukan Ustaz!

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Incoming search terms:

Novel sex lina, cerita gay bapak, cerita sek ustaz, cerita seks ustaz, citer sex gay melayu, main dengan gay, park hae

Tags: #amerika #dipendekkan #lepas #maklum #marah #sakitke #satria #sebab #syarikat #tetiba