terlarang

13570 views
terlarang,3 / 5 ( 5votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap terlarang

terlarang melayu bogel.com
inta terlarang
well!! ni aku nak cerita
sikit pengalaman suatu
ketika dahulu. Aku
namakan Adam
memegang watak aku dan
Hawa sebagai watak kekasih gelap aku.... ok ?? Adam seorang
guru penolong kanan ko kurikulum di sebuah sekolah dan hawa
pula adalah guru penasihat pasukan kadet remaja sekolah....
Hawa mendatangi Adam dengan hati yang resah untuk
mengadu masalah yang sedang melanda diri... persiapan untuk
perkhemahan semua dah sedia, surat kebenaran waris selesai,
peralatan perkhemahan dan memasak juga dah ada... bas juga
telah ditempah. Mereka akan bertolak hari Jumaat depan lagi
2 hari... Tetiba saja Asri bagi tau dia tak dapat nak turut serta
kerana ibu mertuanya sakit tenat akibat ditimpa buah kelapa
yang dikait oleh bapa mertuanya.. Jadi tiada guru lelaki dalam
perkhemahan itu sedangkan peserta lelaki adalah seramai 10
orang dan perempuan hanya 8 orang saja. Masalah ini nak
diutarakan kepada Adam untuk cari guru lelaki pengganti Asri.
Itulah masalahnya Cikgu Adam ... kata hawa.. Adam : Suami
awak tak boleh ikut serta ke? sebagai ganti Asri ? Minggu
depan dh nak cuti sekolah.. mana ada guru lain yang sanggup
kerana masing2 nak balik kampung. Hawa : Alahai Bos.. Suami
saya dah nak balik kampung juga bawa anak.. dah janji dgn
anak dan mak mertua saya .. tau ajelah mak mertua saya tu ...
selalu jer mengongkong sampai naik meluat saya dgn sikap
suami yang melebihkan ibunya. Adam : Program ni mesti
diadakan juga sebab laporan dah dihantar ke JPN ... silap2
pegawai JPN akan turun memantau . Hawa : itulah masalahnya
Bos... Adam : Kalu mcm tu tak perlah hawa .. jika tak ada guru
lelaki lain yang sanggup, awak beri tahu saya.. jika terpaksa ...
saya bolehlah pergi ganti Asri tu .. tapi awak cari dulu kot kot
ada yang sanggup.... Hawa : OK Terima Kasih Bos.. Keluar dari
bilik Pk koko ... Hawa tersenyum lega.. dia memang meminati
Adam, kacak dan gentleman serta berbadan tinggi dan
athletic walau pun dah berusia 40 tahun... macho .. Dia
berharap sangat tiada yang sanggup ganti Asri supaya boleh dia
bersama Adam biar pun hanya untuk 2 hari 3 malam saja. Di
tempat perkhemahan itu ... sessi malam pertama hampir
selesai .. Adam sedang memberi ceramah dan LDK kepada
peserta .. sambil peserta berkumpul dalam kumpulan untuk
membincangkan assignment mereka , Hawa mendekati Adam
utk ucap terima kasih kerana sudi menyelamatkan
programnya itu. Adam : terima kasih jer mana cukup .. Hawa ;
Habis you nak i cakap apa ? Adam : Tak payah cakap .. buat
ajer... Hawa : maksud you ? Adam : he he he .. tak ada apa2 lah..
Hawa : alaa.. cakap ler .. kalau I boleh buat i akan buat utk
menyenangkan you.. Tetiba tanda2 nak hujan dah kelihatan..
agin mula bertiup kencang ... Kemah dah bergoyang mcm nak
roboh.. kadet mereka arahkan masuk dan berteduh di dewan
asrama yang disediakan oleh pengusaha resort .. tetapi hanya
ada satu bilik asrama sahaja maka terpaksalah kadet
perempuan di tempatkan dibilik hawa. Adam terpaksalah
menumpangkan hawa dibiliknya dan Adam terksa pula tidur di
asrama lelaki bersama kadet lelaki. Sambil memeriksa keadaan
asrama itu nyta terlalu sempit untuk membolehkan adam
tidur disitu... maka mereka tiada pilihan .. Hawa : terlalu
sempitlah bilik lelaki nih...baik i tidur dibilik dgn kadet pompuan
ddan you tidor di bilik you.. Adam : Beginilah .. kalau u rasa tak
selesa disitu ..bila pelajar semua dah tidor u datang ke bilik I ..
ok ? senyuman Hawa menguntum bila ditawarkan penyelesaian
masalah itu oleh Adam. Adam : OK murid2 hari dah hujan ..jadi
cikgu mau kamu semua masuk kedalam bilik dan tidur kita
akan sambung balik program kita esok dan kumpulan yang
terbabit perlu bersedia DGN PEMBENTANGAN MASING2 ...
baik sekarang boleh masuk dan tidur .. .. selamat malam
semua ... Adam terbaring sendirian melayan perasaan .. dalam
hujan dan dingin malam begini dia teringatkan anak2 dan bekas
Isterinya yang dah pun bersuami semula.. tinggal dia sahaja
yang terkial2 belum mau kawin lagi ... runtunan nafsunya mula
menggelodak .. dia teringatkan hawa di bilik sebelah dgn murid2
perempuan .. boleh tahan juga cantik dan seksinya hawa nih
detik hati adam .. tapi dah kawin dan anak 2 mana mungkin dia
nak melayan aku .. fikir adam. Pada pandangan adam ,Hawa
memang cantik dan seksi hidung mancung ala anak mami,
tubuh tinggi lampai dan tetek besar gak ... memang
mengiurkan ... tiang khemah adam mula terpacak
mengingatkan tubuh hawa .. tapi dah berpunya .. Hawa pula
dilanda resah .. sesekali matanya memerhatikan gelagat mei
lan anak muridnya yang nakal sedang berbisik dgn amoi .. yang
lain tu dah pun lena diulit mimpi kerana letih berkhemah siang
tadi .. perlahan2 hawa memberitahu amoi dan mei lan supaya
tidur sebab hari dah pun hampir jam 12.30 pagi.. hawa tidak
selesa baring dibilik itu kerana terpaksa kongsi katil dengan 3
murid lain .. dia ingin ke bilik adam kerana dibilik adam pasti dia
akan lebih selesa.. hanya dia dgn adam saja... sementara
menunggu amoi lena pikirannya menerawang mengingati suami
dan anaknya. Dia membuat perbandingan antara adam dan
suaminya ismail .. mengeluh dia tiada tolok tandingnya antara
adam dan ismail.. semuanya dari segi fizikal adam mengatasi
ismail .. yang masih belum dibandingnya hanyalah secara sexual
saja. Jam sudah menunjukkan jam 1.00 pagi.. yg terdengar
hanyalah dengkuran murid2nya saja..hawa memerhati keluar
dan nampak adam sedang memeriksa asrama lelaki dgn lampu
picitnya.. cepat2 hawa hantar sms pada adam kata dia akan
kebiliknya.. adam cepat2 kembali ke bilik dan seketika
kemudian kelihatan hawa masuk kebiliknya perlahan-lahan.
Adam : ..berbisik .. dalam bilik ni ada satu katil kelamin sja ...
you ok ker kita tidur sekatil .. hawa : ok lah nak buat mcmana
drpd berhimpit dgn budak2 .. hawa : mail tak marah ke? kalau
dia tahu ... hawa : kalau kita tak bagi tahu ... mcmana nak
marah .. mereka tidur berjauhan .. dipissahkan bantal .. tetapi
mata tak mahu terlelap ..lalu adam pun mula berbicara
mengajak hawa bersembang .. dari perkara biasa sehinggalah
kepada soal masalah rumah tangga adam dan hawa... Dalam
kesedihan hawa menceritakan masalahnya dengan ismail ...
( sorry tak leh citer apa masalahnya,.. jaga privasi ) untuk
mnenangkan hawa adam rapat ke hawa dan memeluk dan
membelai rambut hawa .. hawa menyembamkan muka ke dada
adam sambil mengalirkan air mata.. lama berkeadaan begitu ..
degupan jantung adam semakin kencang .. perasaan kesian
bertukar menjadi kasih.. perlahanlahan diusap pipi dan rambut
hawa dgn penuh syahdu .. hawa terangsang dengan belaian
adam tangannya pula mula mengusap dada adam dan nafasnya
mulai sesak .. adam mula mengusap pipi turun ke bahu hawa ...
nafsunya dah naik .. kerisnya menegang .. tanpa disedari dia
merapatkan mulut kebibir hawa dan mengucupnya ..hawa
membalas kucupan itu dengan memasukkan lidah ke mulut
adam dan bermain2 lidah nafsunya mula melanda ..tangannya
mengusap keris adam yang dah tegang sangat .. dia memasuki
track suit adam dan mula meramas kote adam .. berdesah
adam menahan sedap.. ssstt .. sstt .. desah adam dimulut
hawa .. kucupan terus berlaku dan kini turun ke leher hawa ..
rengetan halus keluar dari mulu hawa ...dibukanya baju hawa
dan tersembullah payu dara hawa .. u tak pakai bra ?? hawa
senyum.. tak selesalah ..kata hawa .. keduabuah tetek hawa di
jilat dan diramas serentak .. yg kiri di jilat yg kanan diramas ..
dan diuli putingnya .. hawa jadi tak keruan , di tarknya turun
seluar adam ... u tak pakai under wear ? .. mudah sikit jwb
adam.. mereka senyum ... hawa mula menjilat dan mengulum
kote adam ... mcm ice cream ... sedikit demi sedikit
dimasukkannya kote adam ke mulutnya dan terus diisapnya ..
adam pula menrik turun dan menanggalkan seluar hawa maka
berbogellah mereka ... tak dapat nak isap dan jilat tetek hawa
dalam keadaan begitu, adam mengalihkan gerakannya ke cipap
hawa ... di selaknya peha hawa dan diciumnya bau aroma yg
menyenangkan dari cipap hawa yg dah basah lencun itu... cipap
hawa bertrim indah bulunya hanya sejemput di atas sahaja yg
berbulu .. hmm.. tembam kta adam .. its yours my dear .. i
memang lama nak serah dekat u kalau u sudi kata hawa ..
tanpa lengah adam terus sembamkan mukanya ke cipap hawa
dan mula menjilat alir basah hawa sambil jejarinya menguli
mutiara yg tersembul itu... hawa menggeliat kesedapan, dan
terus menambahkan lagi jilatan dan isapan pada konek adam ...
permainan asmara mereka berlarutan sehingga 15 minit
akhirnya hawa mengeelinjang dan ... adam syg .. i dah tak tahan
dah i nak ccuuuummum.. arghhhh ... .. hawa klimaks ...
bersembur air hawa membanjiri bibir adam .. adam terus juga
menjilat biji hawa sambil memasukkan jarinya ke alur vagina
hawa .. sedikit demi sedikit keghairahan hawa datang kembali..
konek adam di jilat dan isapnya.. berdenyut2 konek adam
dibuatnya ..tetapi adam tidak juga tewas.. maklumlah duda
anak 7 dan berusia 40 tahun memang power.. syg ... i dah tak
tahan nih ... masukkanlah pls.. fuck me darling ..shove yyour big
dick in me and make me cum .. rayu hawa berkali kali .. cipapnya
dah betul banjir dah ..hanya konek adam yang diharapkannya
utk memuaskan berahinya .. Adegan seterusnya bermula
perlahan2 adam membuka kangkang hawa dan menjolokkan
koneknya ke dalam cipap hawa .. uugghh ketatnya cipap u ..
ismail punya besar mana ?? shut up .. just push it in ..i dah tak
tahan ni .. rasa tercabar terus shaja adam menghentakkan
koneknya dalam cipap hawa .. terbeliak mata hawa menahan
hentakkan itu ... ugghh dam besarnya ... adam biarkan
koneknya berendam seketika ... dan mula menyorong.. tarik ..
koneknya .. mula2 perlahan semakin lama semakin laju
hentakkan adam .. terasa pada cipap hawa.. setiap liang vagina
hawa terasa terisi oleh konek adam .. juling hawa menahan
nikmat yg tak terhingga .. hawa mula meracau ,... merengek
dan mendesah menahan lazat ... argh... isk.. ha..aha..ah.. dam
sdapnya .. sesapnya dam .. .. i nak kuarr... ooohhh ... seluruh
atot-otot hawa mengang mencapai klimaksnya buat kesekian
kalinya ... terasa ...koneknya di sirami cum..dari vagina
hawa .. ..gerakkan keluar masuk konek adam berterusan ...
adam sudah dapat merasa ..kegelian yang amat sangat pada
kepala koneknya menandakan dia juga menghmpiri klimaks
nya ... hawa .. i dah nak cum dah nih .. yes .. yes dam .. fuck me
harder .. tahan sikit lagi syg .. lets together rengek hawa ...
adam dah tak keruan ..dia melajukan irama .. hentakkannya
ke cipap hawa dan akhirnya .. yes i'm cumminnnnnggg .. yes dam
i'm cuuummminnngg tttooooo ...argh...aaarrrrggghhh .. dan
berdas das pancutan cum adam membasahi cipap hawa..
perlahan-lahan dicabutnya kerisnya dan sarung hawa .. .. adam
terus mencium bibir hawa dan ucap thank you honey ... kerana
beri i hadiah yg cukup istimewa malam nih .. sambil meraba cipa
hawa .. rupanya berbuih-buih cipap hawa jadinya hasil dari
senggama mereka tadi .... Mereka terlelap dan pabila tersedar
hari sudah subuh .. cepat2 hawa kembali ke biliknya ...

Tags: #alahai #dalamkesedihan #ditempat #masalah #mereka #seks melayu #suamisaya #tetiba