seks bebas akhir

19221 views
seks bebas akhir,4.17 / 5 ( 52votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap seks bebas akhir

seks bebas akhir melayu bogel.com


Batang ku, aku biarkan saja terendam di dalam lubang pantatnya.Selang beberapa minit aku memulakan semula hayunan ku. Rentak perlahan ku tukarkan menjadi laju bila aku terasa nikmatnya. Semakin lama semakin laju hayunan dan hentakan ku lakukan. Semakin nikmat pula rasanya dan semakin rasa nak terpancut air mani ku. Aku berhenti menghayun seketika. Untuk menambahkan lagi rasa nikmat ku masa nak capai klimaks, aku meminta Izan merapatkan kedua-dua kakinya kemudian menyilangkan kaki di mana hujung kaki kanan diatas kaki kiri. Izan langsung tidak membantah. Dia menurut saja apa yang aku suruh. Kaki ku pula, aku kangkangkan dan mengepit kedua belah kaki Izan. Sebaik saja Izan menurut apa yang aku suruh, aku pun memulakan hentakan ku semula. Tapi kali ini aku terus memulakan dengan hentakan-hentakan yang kuat dan padu manakala hayunan ku pula ku mulakan dengan cepat dan laju. Rasa macam nak terbakar batang ku dek kerana batang ku bergesel dengan kuat pada dinding lubang pantat Izan tapi itu semua aku tak peduli yang pentingnya aku dapat sampai klimaks dengan cepat, puas dan nikmat. Aku minta Izan membantu ku dengan membuat kemutan-kemuatan pantatnya yang kerap dan kuat pada batang ku. Izan tidak membantah dan memberikan apa yang ku minta dia lakukan.

Tak sampai sepuluh minit aku buat begitu aku rasakan air mani ku telah berkumpul di kepala pelir dan siap sedia nak terpancut. Segala kekuatan aku tumpukan pada kepala pelir ku. Aku pun membuat hentakkan yang terakhir dengan betul-betul kuat dan betul-betul dalam hingga ke pintu rahim Izan. Izan pula menolak-nolak punggungnya ke atas bagi memudahkan aku menikam jauh ke dalam lubang pantatnya. “Aaaaaaahhhhhhhhhhh... Wan nak sampai... nak sampaiiiii”, aku menjerit memberitahu Izan akan klimaks ku. “Aahhhh... aahhhhh... ahhhhh... Izan pun nak sampai ni... ahhh... aaaaaaahhhhhhhh”. Rupanya di waktu itu juga Izan pun turut klimaks bersama aku buat kesekian kalinya. Creeettttt... creeetttttt… creettttt... habis air mani ku terpancut ke dalam rahimnya. Membuatkan Izan tersentak. Entah berapa das pancutan mani ku lepaskan aku pun tak tahu. Sebaik habis air mani ku terpancut keluar, aku terus merebahkan diri di atas badan Izan. Beberapa minit kemudian aku pun bangun mencium Izan dan berbaring disebelahnya. Aku bertanya padanya macamana dia boleh sampai klimaks untuk kali yang terakhir ni walhal masa tu dia baru saja lepas sampai klimaks.

Izan memberitahu ku apa yang ku suruh dia buat iaitu merapatkan dan menyilangkan kakinya itu yang membuatkan dia merasakan kenikmatan yang tak terkira hinggakan dia boleh mencapai klimaks lagi. Katanya lagi itulah kali pertama dalam sejarah hidupnya merasa bagitu nikmat sekali apabila memantat. Mula dari saat itu juga setiap kali dia memantat dengan aku pasti dia akan melakukan teknik yang ku ajarkan itu tanpa perlu ku suruh lagi.

Aku juga tanya pada dia kenapa dia boleh terfikir nak call aku dan ikut aku balik ke bilik bujang ku. Dia memberikan jawapan yang begitu membanggakan aku. Katanya sebab aku ni nampak hensem. Kena pula dengan gaya rambut ku dan cara aku berpakaian nampak tampan. Kembang hidung aku dengar pujian darinya. Malam tu kami tak tidur sampai ke pagi. Aku rasa adalah dalam 5 kali kami memantat sepanjang malam sampailah ke pagi. Habis kering air mani ku dek memantat dengan Izan.

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Incoming search terms:

awek india buat sex, seksual bebas melayu, sek melayu, seks bebas, melayu sek bebas, kisah sek bebas

Tags: #aahhhh #batang #beberapa #izan-dapatkan #izan-izan #kembang #malam #membuatkan #rupanya #sebaik #semakin #untuk