nampakan rupa hantu

8495 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap nampakan rupa hantu

nampakan rupa hantu melayu bogel.com

Korang percaya tak seseorang tu boleh tengok hantu? Dia nampak terus hantu tu ade di mana, duk buat ape..korang pecaya tak? Maksud aku hantu bukan lah syaitan atau iblis, tapi jin. Mengikut lapisan alam ghaib, manusia tidak boleh nampak jin, jin tidak boleh nampak syaitan dan syaitan tak boleh nampak malaikat, dan malaikat tidak boleh nampak Allah. Ini adalah pada pandangan mata. Sekarang bukan topik agama. Xde isu agama yang nak saya ceritakan. Berbalik pada manusia yang boleh melihat jin a.k.a hantu, pada mulanya, aku lansung tak pecaya. Mungkin ade yang ternampak hantu tapi bukan boleh nampak hantu secara terus. Maksudnya dia boleh nampak hantu ke mana sahaja dia pergi. Jadi dia dah terbiasa dengan benda macam ni.
Seorang kawan kepada kawan aku. Aku takde lah kenal sangat dia. Masa tu kami berborok kosong tentang ilmu alam ghaib ebab kami mmg suka berbincang pasal hal alam ghaib dari agama..hehehe…tiba2 dia berkata, “belakang ko ade hantu..”
Aku buat selamba jea. Ingatkan dia berseloro. Tiba2 bulu roma aku menegak. Aku bertanya pada kawan tu, “betul ke ade hantu belakang aku?”
Dia cakap, “bulu roma ko berdiri di leher belakang kan??”
Aku jawab, “yea..”
Dia kata kalau bulu roma menegak di bahagian atas, hantu tu takkan mengacau kita. Sebaliknya kalau dekat kaki hantu tu mula mungusik kita sebab ruangan untuk merasuk seseorg adalah melalu kaki. Malam tu aku masih tak pecaya kata2 dia. Aku balik terus berfikir..dan berfikir…
Dengan kebesaran Allah nak tunjukan ilmu Allah tidak mustahil, satu hari tu kami (kawan yg lain 3 org) melepak di rumahnya. Dia berkata, “aku bela sekor jin Islam”
Aku tanye, “boleh ke bela jin?? Tuhan tak marah ke..meminta petolongan jin??”
Dia kata, “jin ni..xde lah aku bagi makan..aku tak minta pun tolongan dia…kami macam kawan..”
Aku kata, “macam kawan??”
Dia kata lagi, “setiap orang yang mengamal ilmu kebatinan…walaupun dengan bacaan Al-Quran..sebenarnya dibantu oleh jin yang diperintahkan oleh Allah..melainkan dia adalah seorang alim yang mendapat anugerah Allah..macam berjalan di atas air…boleh ghaib…boleh terbang bagai..”
Aku mula terkedu. Dia kata lagi, “kau pun boleh rasakan bila ko bersilat..aliran badan ko mula kuat serta merta”
Aku mula terfikir, ini mungkin betul sebab semasa aku belajar dulu, ade seorang pakcik tu cakap hati2 dengan kawan tu padahal aku sorang jea. Mungkin macam pesanan ustaz aku dulu jangan terjebak dengan maksiat, nanti suatu yang baik bertukar buruk. Pada pandangan aku mungkin jin yang baik boleh bertukar kepada syaitan bila salah guna ilmu…(mane2 ilmu pun sama je)
Pada malam yang sama dalam pukul 11 malam gitu, kami terkejut bila ade sorang pakcik datang suh tolong pegangkan mak dia yang mengerang kesakitan (dirasuk). Kami pun pergi di sana. Bila kami sampai makcik tu meronta2, ngaum2 macam singa lapar. Masa tu mula roma aku tegak berdiri, dari kaki sampai lah hujung kepala. Seram takleh nak cakap. Pakcik tu kata, kita pengang jea..tungu bomoh sampai. Kawan aku tu membaca sesuatu. Mulut dia mula kumat kamit. Baca mentera agaknya. Aku pun mula baca al fatihah dan surah yasin sebab pakcik tu kata mak dia dah nazak. Aku pun pelik nape dia cakap macam tu. Belum abis surah yasin aku baca, bomoh sampai. Bomoh tu naik dengan salam dan mula berasapkan kemian. Kawan aku tu berundur ke belakang bagi bomoh tu jalankan tugasnya. Kawan aku tu duk kat sebelah aku, dia berbisik kat telingga aku, “atas leher dia ade beruk (anak monyet) dalam badan dia ada rimau (hala)”
Aku mula dah menggelabah. Kali ni lain macam. Aku gelisah. Mulut baca yasin, hati duk pikir ape yg akan terjadi lepas ni. Mata aku tepat tengok makcik tu. Terbeliak matanya. Dahinya langsung tak berkedut. Mulutnya mengigit2 kuku, jilat2 tangan macam sekor rimau.
“Pang!!” bunyi bomoh tu hempuk lantai, “keluar ko dari badan ni” (dalam bahasa kelate yg agak pekat). Bomoh tu terkumat kamit baca mentera. Aku diam terkedu. Kawan2 lain hanya tunduk. Lepas setengah jam meracau, hantu pun dapat dikeluarkan oleh bomoh tapi sayang hantu tu terlepas. Jadi bomoh tu arahkan aku dan kawan tu menolong untuk mengejar hantu tu yang berada kat atas bumbung. Mustahil bukan…?? Macam mane nak kejar tak nampak mane hantu tu. Bomoh tu amik beras kunyit yang dibawa dan garam, diberikan kami 4 orang.
Kami kelur umah makcik yang tadi tu, diajar mengucap oleh anaknya. Tiba2 kawan aku tu kata, “tu bomoh menatang tu”
Aku tak nampak pun mane tapi bomoh tu kata, “yelah tu ..kita kepung dia..”
Aku hanya ikut perintah langsung tak tahu mane sasarannya sambil baca ayat kursi dan surah al fatihah dan selawat. Aku lontarkan garam dan beras kunyit. Bomoh tu membaca sesuatu. Bomoh tu cakap, “hati2 hantu tu nak melawan”
Aku masih seram sejuk. Macam berkhayal jea. Nak gelak jea rasanya untuk hilangkan rasa takut ni. Tapi kalau melawak kang tak pasal2 aku yang terasuk. Sebut pasal terasuk, lepas jea bomoh tu abis baca mentera, kawan aku yang sorang ni terasuk pulak dah. Melompat sakan dia macam beruk dah aku tengok. Tiba2 dia ajak berlawan silat. Aku mane berani nak lawan. Dah lah yang kena rasuk tu bukan calang2 pendekar. Silap2 mampus aku kena kerja. Dia ni hari2 berlatih tomoi silat, keraskan badan. Tubuh dah lah keras, lagi kena rasuk, tambah kuat ler dia. Kami xde jalan lain. Kena pegang dia untuk keluarkan benda tu. Bukan kata nak pukul, nak masuk rapat pun tak boleh. Dah lah penumbuk laju, keras plak tu. Sekali kena hancur muka aku. 3 orang nak jatuhkan dia punya lah susah. Akhirnya dapat jugak kami pegang dia. Bomoh tu pun mula dengan tugas dia (menyampah aku bomoh ni..orang berlawan dia tak tolong pun lagi terhegeh2 buat kerja). Lepas dia baca abis mentera, benda tu dimasukkan dalam botol. Kawan aku yang dirasuk tu mula lemah longlai. Bomoh tu sapu air ke muka, dia pun sedar lalu bekata, “tadi aku mimpi nak main dengan popuan cantik, tiba2 je korang muncul…potong line betul ler”
Kami tergelak. Melawak lah dia ni. Bomoh tu cakap, “jangan suka dulu ade sekor lagi nak tangkap tu…”
kami pun cari mane hantu rimau tu tapi tak jumpa2. Jadi bomoh tu biarkan dulu untuk malam ni. Lagi pun dia cakap dia dah penat. Nnt keadaan jadi tambah teruk. Ni gara2 lupa nak pagar rumah sebelum buang saka lah ni. bongok punya bomoh…
Kami naik ke rumah makcik tu. Tengok makcik tu dah tiada. Umur dia dah tua lah. Boleh panggil nenek pun. Kami pun tolong lah pakcik tu panggil saudara mara untuk bacakan yasin dan siapkan upacara perkebumian.
Time ni aku mula dah percaya. Ade org yang boleh nampak hantu. Aku bertanya kat kawan tu, ko tak takut ke selalu nampak hantu. Dia cakap, “kadang2 tu terkejut jugak..benda tu muncul tiba2…tapi ni anugerah dari Allah aku patut bersyukur..lagi pun ape nak takut..dia pun makhluk macam kita jugak..”
dia kata lagi, “kadang2 hantu ni cuma nak usik kita..main2 dengan kita…contohnya macam kita sekarang..bila aku duk dalam gelap..ko berjalan bawah cahaya lampu..aku sergah ko..ko mesti terkejut dan menjerit..jadi aku gelak lah…sebab aku bergurau dan ko telah terkena..macam tu jugak pada hantu…”
aku cakap, “tapi mereka gelak macam mane?? Seram macam dalam tv 2 ke?” dia cakap lebih kurang ler.

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Incoming search terms:

belajar hisap burit, cerita lucah bomoh, sex bomoh, sex dgn bomoh

Tags: #akhirnya #berbalik #islam #maksudnya #mengikut #mulut #mulutnya #mustahil #seram #terbeliak