ms hong punya hal

2800 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap ms hong punya hal

ms hong punya hal melayu bogel.comMasa tu, kami Kemahiran Hidup...Puan Hong very seksi... Saya selalu memerhatikan lengan Puan Hong yang suka pakia baju lengan pendek..kadang kadang nampak bulu ketiak la...seksi.. Satu hari lepas habis Kemahiran Hidup, dan semua rakan sekelas dah keluar dari kelas, saya menghampiri Puan Hong... "Cikgu, saya nak cari satu kmponen tapi tak jumpa." "Oh, pergi masuk stor dan cari..sana masih banyak" jadi saya pun masuk lah ke dalam stor. lama tapi tak jumpa... "Tak jumpa ka?" Puan Hong masuk lalu tolong saya cari...Dia duduk atas lantai...sambil mencari...skirt dia terangkat...saya nampak panty nya warna merah jambu dengan lace.. Saya naik stim...Saya nampak colinya, warna merah jambu juga...longgar...nampak teteknya... Saya tak tahan lagi...lalu meramas buah dadanya... "Eh, what r u doing?" Aku tak peduli, terus ramas...Puan Hong marah...Dia tampar muka aku... "You get out!!" Aku tersentak...Baru aku sedar aku dah keterlaluan... Aku menunduk kepala aku lalu keluar, dan terus balik ke rumah.. Keesokan harinya, aku pergi jumpa Puan Hong...untuk meminta maaf... "Puan hong, Saya minta maaf atas perbuatan saya semalam" Puan Hong memandang aku lalu dia berkata: "Tak mengapa, Cikgu faham perasaan orang muda macam u...Dulu cikgu pun pernah jumpa pelajar lelaki macam u" "Habis apa cikgu buat?" "Dia tak apa apa...tak berani macam u.. U memang berani...semalam u pegang tetek cikgu..sebenarnya, cikgu dah lama tak dipegang begitu" "Eh, bukankah cikgu dah bersuami?" "Suami cikgu kat overseas...dah 5 bulan cikgu tak dapat belaian kasih sayang drpd suami" "Habis cikgu nak lagi ke?" Belum sempat dia jawab, I naik miang lagi, lalu ramas tetek dia...kini, dia tak menolak, bahkan, dia terus buka colinya...tanggalkan kasut tumit tingginya...tanggalkan dressnya...dan belai kemaluan aku...dia hisap batangku itu...aku tak tahan hampir pancut, nasib baik dia cepat cepat keluarkan... Aku masukkan batang aku ke dalam lubangnya, dia merengek...aku kurang pengalaman masa tu...tapi boleh tahan lah...5 minit saja..aku terus pancut...kat dalam!!! Cikgu Hong tak puas, dia suruh I datang lagi keesokan harinya... Lepas tu, dia ajar cara cara nak menyedapkan perempuan...aku improve skil aku tu..sampai dapat buat dia kemuncak... Kami seks hampir tiap tiap hari hingga aku tamat Form 5....Lepas tu, aku pun tak anampak Puan Hong Ai Beng lagi.. hinggalah minggu lalu aku balik ke sekolah...Dia nampak aku tapi tak boleh cam aku lagi....

Tags: #android #belum #berahi-beromen #cikgu #cikgu-hong #hidup #hong #keesokan