melaka

31348 views
melaka,3.82 / 5 ( 55votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap melaka

melaka melayu bogel.comKisah ini berlaku kira-kira 14 tahun yang lalu sewaktu aku belajar di ITM Cawangan Melaka Lendu Alor Gajah pada tahun 1994.

Aku , Yati, Mona, Effa di tempatkan di Blok C bilik bernombor C2113. Kami sudah kenal antara satu sama lain lebih kurang 3 bulan selepas minggu orientasi di jalankan. Kemana kami pergi mesti berempat atau berdua. Kami semua berasal dari Kuala Lumpur kecuali si Yati dari Pahang. Aku seorang perempuan yang biasa sahaja sama seperti rakan-rakan aku yang lain. Cuma disini aku ingin ceritakan perangai si Mona yang agak agressif dan boleh dikatakan keterlaluan. Perangainya menyebabkan aku berasa selalu "teringin"

Kami berempat sering berceritakan tentang lelaki., kegagahan lelaki, machonya, koneknya dan etc. Maklumla kampus kami itu boleh dikatakan open sedikit compare dengan kampus lain. HEP yang di ketuai oleh Saaban Bin Salim boleh dikatakan sekular juga. Kami bebas bergaul rapat dengan pelajar lelaki. Asrama kami bertentangan dengan tasik dan juga bangunan akedemik.

Mona sering membawa balik buku-buku lucah dari rumahnya di Kuala Lumpur untuk diberikan atau dikongsi bersama dengan rakan sebilik. Boleh dikatakan every week dia balik jumpa parents dia di KL . Macam-macam buku dia bawa, ada dari luar negeri seperti Indonesia, Jepun dan US. Bila aku tengok buku-buku tersebut mula la Cipap aku berasa gatal dan berair. Tidak senang duduk aku dibuatnya. Pernah beberapa kali bila aku balik kelas, bilik tak de orang. Aku pun mula melancap seorang diri dengan menggunakan jari atau pun hujung bantal aku. Tapi selalunya tidak climax sebab kawan-kawan ramai macam mana hendak concerntrate bising dan etc.

Semester break bulan Ogos 1994 sudah tiba. Aku dan Mona mengambil keputusan tidak balik ke Kuala Lumpur hanya Yati dan Effa sahaja beriya-iya hendak balik. Aku maklumkan perkara ini kepada kedua ibu bapaku yang berada di Kajang mengenai keputusan aku. Alasan yang aku berikan ialah banyak assignment hendak disiapkan. Cuti selama 2 minggu aku banyak habiskan masa dalam bilik dan sekali sekala pergi ke bandar Melaka iaitu Bandar Hilir dengan menaiki bas bersama dengan Mona.

Pada suatu hari ketika Mona pergi mandi , aku mengambil kesempatan ini untuk melihat buku-buku lucah beliau. Dan masa ini juga amat sesuai untuk melancap sebab tidak ada orang dalam blok C kecuali aku dan Mona sahaja. Aku membaringkan diriku diatas katil dan hanya memakai kain tuala sahaja kerana selepas ini giliran aku pula yang akan mandi. Selepas membelek-belek buku lucah Mona aku pun bersedia untuk melancap. Tangan aku meraba-raba ke tempat sulit aku dan jari jemari aku mula memainkan pernananya.

Jari aku mengentel-gentel biji kelentit aku dengan kadar yang agak kuat dimana keadaan ini membuat aku berasa terangsang. Cipap aku berair sedikit demi sedikit dan membasahi tangan aku . Uhhhhhh…..emmmmmmm………emmmm mmmmm ahhhhhhh secara tidak sengaja aku merengek ……..keluhan yang keluar dari mulut aku…….punya la lazat sekali bila aku menarik-narik biji kelentit aku dengan jariku. Kemudian aku ambil batalku yang terletak diatas katil atas. Dan terus aku masukkan bucu bantal tersebut aku masukkan kedalam pantatku yang agak berair itu. Uhhhhhhhh…e.ee.mmmmmmm ahhhh ahhhhh ahhhhh enaknya tidak dapat aku gambarkan…sengguh sedap…..bayangkan tangan kiri ku seronok bermain dengan cipapku dan tangan kanan ku asyik menggentel buah dada aku.

Lama juga aku perlakukan sedemikian dan tanpa aku sedari Mona masuk kedalam bilik. Mona melihat apa yang aku lakukan dan aku benar-benar tersentak !. Aku berhenti …semuanya terhenti…. Mona masuk kedalam bilik sambil tersenyum. Kelihatan rambutnya basah…..baru lepas mandi. Tiada sepatah kata keluar dari mulutku….aku dengan perlahan menarik kain tuala dan ku ikatkan kemas-kemas kembali.

Mona berkata kepada ku " Kenapa berhenti….sudah klimax……kalau belum teruskan le…..aku tak kisah semua tu…ini semua normal…aku pun melancap juga…baru je lepas dalam billik air tadi"…….. Aku diam dan tersenyum dengan kata-kata Mona tersebut. Aku bingkas bangun dan terus ke bilik air. Dalam bilik air aku berasa lega kerana nikmat yang aku perolehi semasa melancap tadi dan aku sungguh bangga mendapat kawan seperti Mona yang understanding.

Petang itu hujan turun dengan lebatnya. Selepas mandi aku mengajak Mona pergi makan di dewan makan…..orang tidak ramai…hanya 10 orang sahaja petang itu…..mereka yang tidak balik bercuti agaknya dan juga pada masa itu Kor Kesatria ada membuat latihan kalau tidak silap aku…bila aku melihat uniform yang dipakai oleh salah seorang kawan kami………

Selesai makan…kami balik ke bilik dan menukar pakaian …….. memakai T-Shirt putih dan berseluar pendek sahaja tanpa seluar dalam…pakaian ringkas aku …….. Mona dengan pakaian rutin beliau ….Tigh pendek Hitam dan baju Pagoda. Kami duduk diatas kerusi dan meja masing-masing mengulangkaji pelajaran dan menyiap kan tutorial yang diberikan oleh pensyarah……sehingga jam 10 malam…badan aku berasa letih dan lenguh……aku suruh Mona picit belakang aku…

Mona menyuruh aku membaringkan diri diatas lantai bilik kami yang diliputi oleh Carpet berwarna biru cair. Sambil menghempaskan badan diatas carpet aku mengambil bantal ku dan meletakkan kepala diatasnya. Dalam bilik aku ini, hanya Mona sahaja pandai mengurut dan memicit yang lain tidak boleh harap….

Mona memang pandai urut . Dari belakang sehingga ke pinggulku dia pasti dapat membunyikan tulang-tulang aku yang rapuh ini. Selepas lebih kurang 5 minit…Mona meminta aku membukakan baju aku supaya senang beliau mengurutku..Aku ikut sahaja perintah beliau.

Dengan selamba aku membuka baju aku…tetek aku yang segar bugar ini dilihat oleh Mona…dan aku baring kembali kerana Mona hendak mengurut aku. Mona mengurutku dari atas ke bawah dengan jari jemari beliau kadang kala terkena tetek aku…..sedap juga bentak dalam hatiku……..

Dari mengurut Mona merebahkan mulutnya dan mencium dibelakangku satu persatu dari atas hingga ke pinggulku……banyak kali dia perlakukan sedemikan dan aku tidak membantah……malah aku berasa nikmat diperlaku sedemikian satu persatu rasa air liur Mona meretap di atas belakang aku…..emmmmm…Tidak lama kemudian…Mona memusingkan badan aku….dan beliau terus mengusap buah dada aku……sedapnya…hanya tuhan yang tahu sambil tangan aku merasa rambut Mona…..aku hanya mampu berdengus ah….emmmm emmmm sahaja…….Aku rasa putting tetek aku sudah keras barangkali telah dijilat dan digit bertalu-talu…..

Kemudian Mona menyentap dan melondehkan seluar pendek ku….bulu pantat ku yang sudah basah dengan air Cipapku telah sedia menanti dan dengan senangnya Mona memasukkan lidahnya kedalam Pantatku..Oh……sugguh nikmat dan lazat perlakuan Mona terhadap diriku…Badan aku berasa panas dan bergelora setiap kali Cipap aku disentut dan dijilit oleh Mona. Tidak ada batas antara aku dan Mona…kini Mona adalah hamba ku…..

Sesekali kedengaran bunyi hisapan Mona dicelah kangkang aku…Srupppp…..Srupppp Mona menjilat Pantatku…tidak cukup dengan itu Mona mengangkat kaki ku dan meletakkannya diatas bahu…..lubang duburku pula menjadi sasaran. Dihenyak-henyak dengan mengunakan lidah…aku rasakan pantat dihisapnya bagai hendak terkeluar…sungguh nikmat…nikmat yang tidak dapat ku perolehi dengan hanya melancap…….

Setelah Mona puas bermain dengan Cipap dan duburku…..beliau menanggalkan kesemua pakaiannya. Kelihatan putting teteknya sudah keras dan Cipapnya juga kelihatan basah kerana bulu ari-ari yang tumbuh disekelilingnya tidak begitu lebat……Dia terus mendakap kami dan mencium mulut aku bertalu talu…sekali itu dia mengulum lidahku dan aku pula hanya menuruti dengan penuh kerelaan. Bayangkanlah tetek kami bertemu, Cipap kami bertemu……dengan penuh kemesraan……aku dan Mona hanya dapat mengeluarkan kata kata…emmmmmhhhh ahhhhh ahhhhh sedapppppppp….hahhhhhhhhhh dengan penuh romantik sekali.

Mona membisikkan kepada aku…."sekejap lagi kita berdua akan klimax"………mendengar perkatan itu keluar dari seorang perempuan membuatkan aku berasa gementar……dan tidak sabar-sabar lagi bagaimana caranya ….tetapi belum sempat aku berfikir…Mona menyilangkan kaki aku dengan kaki nya. Dengan ini Cipapnya dengan Cipapku akan bergesel diantara satu sama lain. Mona mengiringkan sedikit badannya supaya Cipap kami dapat bersentuhan……Huh sungguh sedap sekali bila kedua-dua Cipap bersentuhan……dengusan yang tidak disangkakan oleh aku memenuhi segenap ruang dalam bilik C2113 Emmmmm ahhhh ahhhhh ahhhhh ahhhhh……Mona dan aku mengesekkan Cipap kami dengan penuh bersemangat dan agak kuat. Hentakan demi hentakan dari kedua belah Cipap membuatkan ia kadang kala terbunyi…Pap ! Pap ! Pap! Dengan kadang kala meleleh kan air mani kami berdua yang telah bersampur…..tiba-tiba..aku berasa satu kenikmatan yang sungguh luar biasa, yang penuh lazat……..aku klimax…bersama Mona……Mona berdengus panjang sambil memerhatikan aku yang telah sampai ke penghujungnya……

Pandai sungguh Mona mendayung permainan ini bisik hati ku….malam itu kami tidur lena sampai ke pagi dengan tidak menutup tetek dan cipap kami. Keesokkanya kami bagun pukul 10.00 dan meneruskan kehidupan yang biasa. Bila Cipap kami memerlukan….kami akan lakukan sedemikian….Cipap mesti dilagakan dengan Cipap…itu motto kami ……..kadangkala kami tidak tahan…lepas kelas kami akan lakukan…dengan syarat 2 orang rakan kami tidak boleh mengetahuinya. Kadang-kadang malam-malam Mona akan tidur sekatil dengan aku cuma kami akan melakukan perkara yang ringan-ringan. Tidak boleh berat-berat takut rakan kami mengetahuinya.

Sampai sekarang aku sudah membenci lelaki. Bagi aku perempuan seperti Mona dapat memuas kehendak aku…jadi buat apa pilih lelaki……..Setelah tamat belajar di ITM aku dan Mona dapat melanjutkan pelajaran ke Arkansas State University jurusan pentadbiran perniagaan membuat Ijazah . Kami hidup bahagia di US disamping dengan rakan Mat Salleh yang boleh dikatakan Lesbian….Hidupku dengan pasangan perempuan sahaja….tidak ada lelaki dalam kehidupan aku dan rakan-rakan aku…….kehidupan ini mesti diteruskan………..

sentiasa nantikan cerita terbaru dan terkini dari kami

Incoming search terms:

macam mana bentuk biji kelentit, cerita memantat kawanbini tidur bogel, cerita sex budak2 melaka com, melancap guna jari

Tags: #arkansas #cipap #cipapku #dalam #dengan #dihenyak-henyak #kadang-kadang #kemudian #lumpur #pantatku #selepas #tidak