main dengan datin kuat seks -kisah benar-

23018 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap main dengan datin kuat seks -kisah benar-

main dengan datin kuat seks  kisah benar  melayu bogel.comyang sebuah lagi kisah benar yang ditulis seorang awek berasal dari seremban.terima kasih pada azie dari seremban negeri sembilan yang telah menghantar pengalamn seks beliau untuk paparan kita bersama membacanya.kisah ini dihantar pada 15.6.2013 jom apa lagi kita buang air la malam ini..
"Kisah yang benar terjadi ini semasa aku mula menjalani latihan praktikal di syarikat DHL Plaza Damansara Utama. Aku sering keluar makan di gerai di kawasan Kayu Ara berdekatan tempat kerja aku. Aku sering bertemu seorang wanita yang cukup cantik putih yang datang hampir setiap tengahari membeli berbungkus lauk dan nasi.Aku amat meminati dia dan aku mendapat tahu dari Makcik Som tauke gerai yang dia ini isteri orang kaya, patutlah datang dengan kereta Mercedes.
Aku mula berbaik dan kenal wanita ini setelah lauk yang aku nak makan dibelinya sehingga habis. Menyedari aku juga mahu lauk itu dia merasa kesian kat aku lalu dia belanja aku makan dengan membayar apa yang aku nak makan.Dia memohon maaf lalu meninggalkan wang RM20 kepada Makcik Som untuk aku nak makan apa saja. Makcik Som kata nama dia Milah dan telah pun mempunyai 3 orang anak. Suami Milah seorang businessman yang berjaya dan ada 2 orang isteri. Milah merupakan isteri pertama. Walaupun aku baru berumur 22 tahun dan tidak mempunyai kekasih tetapi aku memang bernafsu terhadap isteri orang tak kira dah ada anak atau tidak. Minat aku terutama yang cantik macam Milah ini.Makcik Som tahu aku amat meminati Milah ini cuma dia cakap isteri orang bahaya tetapi jika pandai boleh dapat mana tau duka sama suka.Aku sering terbayang bertapa indahnya jika aku dapat mengenali Milah lebih dekat dan bermesra dengan nya.
Aku mencari jalan nak rapat dengan Milah. Satu hari pada hari cuti Ahad aku terserempak dengan Milah sedang minum dengan seorang lelaki India direstoran KFC di Atrium. Lelaki India ni cerah kulitnya tetapi tak mungkin suaminya kataku dalam hati. Mereka nampak amat mesra sebab aku nampak India ni memegang tangan Milah sambil makan duduk bertentangan. Hati aku ingin memerhati mereka. Aku paksakan diri untuk mengintip duduk di kerusi berhampiran tandas yang setentang kearah mereka. Tak lama kemudian aku lihat mereka nak keluar dan aku sengaja mahu nampakkan diriku pada Milah lalu aku pun berjalan kearah mereka. Aku menegur Milah yang kurang perasan akan aku. ""Hai kak! ingat saya Mat? yang selalu makan kat gerai Makcik Som?"". ""Oh ya sori dah cakap baru saya kenal"" kata Milah sambil menjeling pada India yang memimpin tangan nya. India itu terpegun dan macam malu malu. Aku lihat milah macam terkejut tetapi aku tak peduli lalu aku berikan business card aku kepada Milah sambil aku ucapkan terima kasih kerana belanja aku makan hari itu. Milah ambil card aku dan cakap terima kasih dan berlalu dari situ.
Hati aku ingin mengetahui siapa India ini. Tak mungkin suami dia jika tidak tentu dia kenalkan kau kepadanya.Aku syak tentu Milah ni curang dan India itu kekasihnya.Selang 3 hari berkerja aku makan di gerai Makcik Som. Aku tanya Makcik Som ""Kak Milah tu ada datang ke?"". ""Oh dah 2 hari tak datang"" kata Makcik Som. Aku tanya ""siapa suami dia Makcik Som, bermisai macam India tapi putih ya?"". ""Eh, mana pulak macam India, mana ada misai!suami dia putih handsome kata Milah dah 2 hari suami dia pergi Manila untuk seminggu kenapa Mat?"" jawab Makcik Som. ""Oh ya ke, takda apalah saja."" balasku. Makcik Som tersenyum""Ni syok kat Milah ni, dah anak 3 tapi cantik macam anak dara Mat!""kata makcik Som lagi.
Aku dah tahu Milah ni curang jadi ada harapan aku jika aku nak. Esoknya pada tengahari aku pergi makan di Bangsar aku terkejut terima call dari Milah."" Hai ni Mat ke?..Ni Milah lah. ""berderau darah aku.
""Ya Kak Milah, Mat ni apa khabar?. ""Baik Mat!""jawab Milah.Kemudian dia berkata""Ni Kak Som kata Mat ada tanya Milah betul ke..siapa suami Milah ya?.
""Ya saja aje nak tahu sorilah Kak Milah""balasku.
""Mat tinggal kat mana?..Boleh tak kita jumpa petang lepas Mat habis kerja?""tanya Milah. ""Boleh lepas ni pukul 3 saya free,kita jumpa kat mana? tanyaku. ""jauh sikit lah ya..kat One Utama di Pizzahut"" kata Milah. ""Ok Kak Milah""jawabku. Aku ingat mesti Milah nak pujik aku agar jangan cakap pasal aku nampak dia dengan India hari tu.
Tepat jam 3 ptg aku sampai Pizzahut Milah dah pun ada. Aku bersalaman dan duduk berdepan dia sambil pesan minuman.""Mat, panggil Milah aje
""Mat tinggal kat mana Mat"" tanya Milah"".""Di Puchong"" jawabku. ""Oh ya ke, kerja kat Damansara Utama jauh tu"" balas Milah.""cari makan Milah lain lah Milah orang kaya"" jawabku.
""Eh, jangan cakap macam tu"" kata Milah. Aku memberanikan diri lalu berkata"" dah kaya cantik pulak tu saya suka tengok Milah"". Cantik apa Mat dah anak 3 ni""jawab Milah. "" Betul Milah ni macam anak dara nyaris saya tak tackle!""kataku. Milah senyum aje. "" Kenapa Milah nak jumpa saya? tanyaku.
""Ni Mat, haritu lelaki yang Mat nampak dengan saya kawan aje tu."" kata Milah yang nampak macam gementar.
""Ya ke! saya ingat suami Milah, dia India kan?""tanya ku. ""Ya India Krishnan namanya dah kenal lama baik orangnya""jawab Milah
""Kan saya kata Milah ni cantik tu pasal India pun minat ya!""balasku.
""Mat pun minat jugalah ya?""tanya Milah.""Milah lebih dari minat, rasa nak...""kataku. "" Nak apa Mat, merepak ke geram ni?balas Milah.
Aku memang dah nekad nak terus terang walaupun baru berjumpa Milah, kalau boleh aku nak main kongkek pantat dia, jilat seluruh badan yang putih dia tu hari ini juga.Aku tahu suami dia ada di luar negera. Aku dah naik setim, biar aku lama dengan dia hari ini sebab aku nak korek rahsia dia dengan India tu.
""Mat, Milah minta tolong jangan cerita tentang Mat nampak Milah hari tu ya!"" pinta Milah. Aku tahu Milah tak mahu aku ceritakan dengan sesiapa walaupun Makcik Som yang aku nampak dia dengan India tu.
""Ok, no problem Milah tapi dengan syarat'sambungku. Milah rasa macam terkejut""Syarat apa Mat?'tanya Milah.""Syaratnya, kita berkawan rapat rapat..dan terus terang jangan berahsia he..he.."" kataku.
""rapat..rapat tu ada makna tu, Mat nak tahu apa..nak korek rahsia ni!"" balas Milah. ""Yalah, kan kita baru aje kenal walaupun selalu jumpa kat gerai Makcik Som tapi ni baru berbual.
""Ok apa yang Mat nak tahu pasal Milah? tanya Milah.""Milah ni isteri yang tua ya?"" tanyaku.
""Ya mana Mat tahu, Makcik Som cakap ya?"" tanya Milah.""Ya,ok Milah nak tanya ni, kenapa Milah kawan dengan India tu?..tentu Milah pun ada ramai kawan lelaki yang lain betul tak?, Mat tak kisah cakap aje terus terang"" kataku lagi.
Milah tersenyum""memang betul Milah ramai teman lelaki!.. Milah sunyi Mat, suami ada bini lain dan kuat main perempuan pulak tu!""jawab Milah dengan nada sayu.Aku dah yakin Milah akan menceritakan apa yang aku nak tahu. Aku yakin aku dapat memujuk Milah dan akan dapat main pantat dia malam ni atau paling tidak memeluk dan mencium dia.
""Ok, Milah please terus terang dengan Mat ok!..Milah ada kasi pantat Milah kat India tu tak?"" tanya ku dengan nada berani.
Milah mengangguk ""Ada Mat, biasalah lah, dia jiran kat rumah Milah.
""Haritu Milah kasi pantat Milah la ya?..kat mana Milah main?"" tanyaku.
""Ya, dia kuat main asyik nak aje, kita main kat hotel Cheras sebab line clear kat situ..kadang kadang dia malam masuk rumah Milah ikut pintu belakang kami main di bilik belakang aje,"" jawab Milah.
Bestnya dia dapat, dah lama Milah main dengan dia?...siapa lagi yang Milah main?"" tanyaku.
""Lama lah juga, suami tak tahu, kenapa Mat nak tahu dengan siapa lagi??..ada juga Milah main dengan orang lain tak ramai lah! ingat Milah ni nak bagi senang senang aje ke?.
""Syok setim saya dengar Milah, mesti best main dengan Milah ni, nak bol;eh tak? tanya Mat.
""Hai Mat, main mestilah best, Mat pun mesti dah main perempuan ni!""balas
Milah dan berkata lagi""Mat nak rasa pantat Milah?...nanti dah rasa gian nak lagi..ha..ha.. kata Milah.
""Wah wah..nanti Milah yang gian nak batang panjang ni bila dah rasa sekali confirm Milah nak rasa tiap tiap hari""kataku dengan penuh berani dan yakin.""Jom Milah kita check in di hotel belakang ni!""kataku.
"" Hai baru jumpa dah nak ajak main ni,hebat Mat ni...Milah kuat main Mat jika tak puas Milah lari tau!'kata Milah.
""Milah belum kena Mil;ah belum tahu penangan butuh ni..Milah free sampai jam berapa""tanya ku.
Sampai tengah malam pun ok"" jawab milah.""Ni dah oK ni aku nak kerjakan perempuan bini tua orang kaya ni""kataku dalam hati.
""Ok Milah Mat pergi check in hotel Uptown belakang ni, Milah tunggu kat sisni nanti mat call Milah datang kat tepi restoran Jepun belakang ni ya?..Mat jemput Milah nanti ya?.
Mat pun beredar dengan rasa amat gembira manakala Milah pun suka sebab dia pun gian lagi nak kan pantatnya di tikam dan di sodok oleh kote walaupun baru 2 dari lalu Krishnan telan membalun pantat dia. Kegemaran Milah ialah menghisap kote dan Milah amat suka pantatnya di jilat dan biji kelentitnya di kulum.
Bab seterusnya akan menceritakan adegan main pantat Milah dengan Mat bermula dari mereka masuk ke bilik hotel Uptown."

pesanan pada azie..adakah kisah ini ada sambungan nya? admin rasa macam cerita ini ada sambungan nya..hantar lagi

sambungan bahagian 2Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Incoming search terms:

datin kuat seks, main dgn, cerita main pantat janda, cerite lucah mak datin, cerita seks gadis kuat seks, gersang wanita, Cerita sexs main, Main dgn datin, main dgn org kaya, main sama bini urg kaya, novel blue isteri gila sexy, novel lucah janda, Cerita lucah datin, main dengan janda, Kisah janda gersang, janda sex, GAMBAR ARTIS MELAYU SUAK MAIN KONGKEK, cite seks mak dara, cerita sex datin janda, Www kongkek pantat azimah com

Tags: #bangsar #damansara #damansara-utama #esoknya #haritu-milah #india #krishnan #mercedes #uptown #utama #walaupun