kisah di dusun durian -kisah benar-

5034 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap kisah di dusun durian -kisah benar-

kisah di dusun durian  kisah benar  melayu bogel.com

Bertemu lagi kita..yang untuk cerita 100% kisah benar ini yang dihantar oleh sahabat kita yang bernama MAT TAIPING yang rasanya mungkin berada diperak.kiash yang dihantar oleh beliau pada hari 2/6/2013.jumpa kita baca kisah sebenar yang beliau ceritakan kembali untuk paparan kita bersama.terima kasih pada MAT TAIPING.kalau ada cerita lagi hantar ya.kami berbesar hati untuk siarkan cerita anda.bergitu juga anda yang lain.kalau ada cerita berlandaskan kejadian sebenar anda.hanya terus pada kami.thanks
aku berusia 40an dan isteriku 30an. kami tinggal disatu kawasan perkampungan agak terpencil. satu hari kami didatangi saorang lelaki minta kami menjaga dusun duriannya dikawasan bukit agak jauh dari rumah kami. masa itu buah durian sedang gugur dengan banyaknya. kata lelaki itu pak jalil kematian isteri tiga tahun lalu. didusunya ada sabuah pondok lengkap dengan perkakas masakan. sekiranya isteri aku ingin mengikut bersama tak ada masaalah.

setelah bersetuju denagn syarat dan upahnya siap dengan pakaian dan perkakas yang diperlukan kami pun bergerak dengan dua buah biji motor. sejan lebeh kami pun sampai dipondok pak jalil yang agak kemas buatanya
dengan kayu hutan.

isteri ku mulakan tugasnya untuk memasak bagi makan malam kami. dedepan pondok ada sebuah telaga ayernya begitu jernih sekali. isteriku meminta izin dari pak jalil untuk mandi. kain basahan ada kat situ kata pak jalil. interi ku mencapai kain basahan didinding pondok yang agak jarang. akau dan pak jalil duduk diatas pondok sambil memerhatikan gelagat isteriku yang begitu seksi sekali bila disarungkan kain basahan pak jalil yang nipis dan singkat. putih kulit isteri ku nampak jelas bentuk badan dan buntutnya yang bulat sedikit menunggek. dengan payudara yang bulat dan berisi nampak jelas puting susu sedikit kehitaman menunjul kedepan begitu indah sekali. aku perasan pak jalil juga menikmati pemansdangan yang begitu gairah sekali. bila dia tunduk kedepan nampak jelas dua ketul isi buntunya yang putih melepak. dicelahnya nampak agak jelas kepunyaan isteri ku. ini mungkin disegajakan atau tidak oleh isteri ku. aku dan pak jalil diam dan membisu sambil memerhatikan keadaan itu. aku jadi teransang dan dengan keadaan itu.

selesai sudah isteri ku mandi dia menyalin pakaianya dan masuk kepondok melalui antara kami bedua aku nampak pak jalil menelan air liurnya bila isteri ku berlalu disepanya. semasa melangkah naik pangkin pondok nampak jelas paha putih antara kami berdua dan boleh bau wangian sabun yang digunakan. bila cuba melonjak naik tapi tak terdaya dan semacam nak jatuh pak jalil terus mengampu buntut isteri ku agar tidak jatuh. begitu juga aku memegang tangan isteriku. aku pandang pak jalil dengan senyum. setelah kami mengangkat isteriku keatas pondok isteriku mengucapkan terima kasih dan terus menyambunga dengan tugasnya memasaknya. dengan kain batik usang nipis dan baju t tanpa coli dan seluar dalam nampak jelas membuatkan aku bertambah teransang bila isteri ku kesana kemari sambil memasak. sesekali aku terpandang gelagat pak jalil yang juga teransang dengan suasana yang mengiurkan itu.

setelah selesai makan aku pun minta izin untuk mandi. sambil memerhatikan gelagat pak jalil yang bertambah geram dengan badan tembam isteriku. aku nampak dia menggulung rokok daun dan menghisap sambil memerhatikan isteri ku sedang mencuci pingan mangkuk yang kami gunakan tadi. selesai mandi aku nampak pak jalil juga akan mandi. bila selesai dia masuk kepondok dan duduk berdepan dengan isteri ku. aku dibelakang isteri ku. boleh ka kita tidor tempat ni sempit. kata pak jalil. boleh kata isteri ku.

bila dah agak lewat isteri ku melentangkan badanya diantara kami kedudukan kami berdua. bila dia melentang nampak jelas tundunnya yang tinggi dengan kain batik yang nipis dan usang. aku nampak pak jalil memandangnya dengan begitu khusuk sekali. bila dia mengalihkan badanya menghala kepada aku nampak buntutnya yang begitu indah sekali. pelita minyak tanah dialihkan oleh pak jalil agak jauh. munkin takut terkena isteri ku yang mengalihkan sedikit buntutnya menghampiri pak jalil dan terkena paha kiri pak jalil yang sedang duduk kaki kebawah. pak jalil tidak berganjak dari kedudukannya. aku juga melentangkan badan aku disisi isteriku. bila agak sempit isteri ku mengubah kedudukanya dengan menghimpit sedikit lagi ke pak jalil. pak jalil juga melentang badannya jadi kami bertiga berhimpit antara satu sama lain.

pak jalil mengalihkan badanya mengiring dengan mengadap isteri ku. dia begitu rapat sekali kebadan isteri ku. tangan isteriku kini berada diburung ku yang keras sejak dari tadi. tangan aku kini sedang mengintil puting susu isteri ku yang amat gairah. pak jalil membetulkan kedudukan bila isteri ku mengerakan buntutnya. kini isteri ku bergerak untuk mengubah kedudukan dengan melentangkan badannya yang tembam dan bertambah sempitlah kedudukan kami. aku tahu isteri ku tidak dapat menahan nafsunya yang bergelora. kini kedua tangan isteri ku memegang kedua burung kami. aku nampak tangan pak jalil meramas2 dan menggengtil2 kedua payudara isteri ku dari luar baju. semakin kuat cengkaman tangan isteri ku kekonek aku.

isteri ku mengalihkan badan kepada pak jalil. buntut isteri ku betul2 dikonek ku. tangan pak jalil memeluk isteri ku. aku merapatkan lagi badan ku keisteri ku. aku lurutkan kain batik usang isteri ku kebawah hingga menampakan seluruh buntut isteri ku. konek ku betul2 dicelah belahan isteri ku. begitu juga konek pak jalil yang lebeh besar dan panjang dicelah paha hingga terkena konek kami berdua dicelah kepunyaan isteri ku. isteri ku membisikan sesuatu ketelinga pak jalil. pak jalil terus bangun dari tidornya dan melentangkan isteri ku dan terus menghisap kedua payudara dan keperut dan ketundun isteri ku. isteri ku mengerang dengan kuatnya. aku memerhatikan keadaan itu dengan gairah sekali. lebeh kurang 30 minit pak jalil menjilat nonok isteri ku dengan rakusnya. isteri ku bangun dari tidornya menyonyot konek aku. pak jalil membetulakan koneknya dan merapatkan kebuntut isteri ku mengerang dengan penuh gairah. berlangsunglah terijidi yang tak diduga antara kami beriga sepuas2nya.

bila terjaga dari tidor matahari sudah pun terang benderang. isteri ku berpelukan dengan pak jalil. aku terus mencapai kain basahan dan mandi. selesai mandi mereka masih lagi tidor berbogel dan berpelokan. aku tidak mengejutkan mereka. siap dengan pakaian aku terus mengutip buah durian yang gugur disekeliling pondok. dari jauhn aku nampak pak jalail duduk disis ister ku. isteri ku melentang masih tidor dengan tundunya yang memboyot tinggi diperhatikan oleh pak jalil. aku berhenti dari mengutip buah durian sebab pak jalil mula menunduk ketundun isreti ku sambil mengusap2 dengan penuh nafsu. isteri ku terjaga dan memengang kepala pak jalil sambil menekan ketundun agar lebeh rapat. isteri ku membuka kedua kakinya lebeh luas untuk pak jalil terus menjunamkan mukanya ketundunnya. maka terjadilah sekali lagi atas kehendak isteri ku. pak jalil menjunamkan koneknya yang panjang dan besar sedalam2nya hingga isteri ku kepuasan yang tidak terkira.

bila aku balik dari mengutip buah durian aku lihat isreti ku sudah pun mandi dan berpakaian kain batik usang yang lain berbaju t yang pendek dan jarang boleh nampak dengan jelas puting susunya. sambil tersenyum pada ku dan melenggok2 bejalan depan ku. dia tahu aku amat suka melihat dia berkeadaan begitu. mana pak jalil. keluar kejab beli barang katanya. macam mana puas tanya ku. hooo sedap sungguh bang katanya. leteh leha dibuatnya. nak lagi malam ni tanya ku. nak jawabnya. memang isteri ku saorang yang kuat sek. selalu bila main dengan ku meminta lebeh lagi.

bila pak jalil balik ku lihat mereka sungguh mesra sekali dengan pak jalil mengusik isteri ku dengan menampar buntut isteri ku sambil berjalan masuk kepondok sewaktu itu aku berada tidak begitu jauh dari mereka. sampai didalam pondok dari belakang isteri ku pak jalil menghimpitkan konekya kebuntut isteri ku. isteri ku mengalihkan badanya berhadapan dengan pak jalil dan merangkul leher pak jalil merangkulnya dengan memaut buntut isteri ku. mereka bercium bersilih ganti dengan gairah sekali.

mana suami mu, tanya pak jalil. kutip buah jawab isteri ku. aku berjalan menuju kepondok. pak jalil mengeluarkan satu bungkusan dan hulurkan kepada isteri ku. apa bendanya ni, tanya isteri ku. cuba pakai sekarang jawab pak jalil. rupanya sehelai baju tidor yang jarang sekali. isteri ku memandang pada ku. aku menganguk. isteri ku terus ja membuka baju dan kain yang dipakai didepan kami berdua. bogelah isteri ku tanpa seurat benang dan terus menyarung baju tidor yang jarang dan nampak apa yang diidamkan kami berdua. macam mana tanya isteri ku. cantik jawab pak jalil. isteri ku turun dari pondok dengan pakaian itu dan memulakan masak untuk makan malam ini. pak jalil duduk disisi aku dan berkata cantik sungguh isteri kau. aku hanya mengangguk. pak jalil mengurut2 koneknya sambil memadang pada ku. aku hanya senyum dan menganguk. dia pun terus memeluk isteri ku dari belakang sambil melondehkan seluar yang dipakai terkeluarlah konek pak jalil yang panjang dan besar menyondol2 buntut isteri ku kegelian. pak jalil menyelak baju yang dibeli tadi dan menikam koneknya dicelah2 belahan buntut isteri ku. aku memerhatikan keadaan itu dengan gairah sekali. sekarang konek pak jalil tidak kelihatan lagi. semuanya dah pun masuk kedalam. isteri ku mengerang dan menundukan sedikit badanya kedepan. aku nampak dengan jelas konek pak jalil masuk keluar kepepet isteri ku. konek aku juga tak tahan lagi dan aku bangun dan menghulurkan konek ku kemulut isteri ku yang membongkok. bang sedapnya kata isteri ku. pak jalil pergi kesebelah hadapan sambil menghulur koneknya yang panjang dan besar kemulut isteri ku menyonyot dengan penuh mulutnya. aku membetulkan konek ku untuk pepet isteri ku. longgar sekali bila konek ku masuk kedalam. aku cabut konek ku halakan lubang dubur isteri ku tekan perlahan2 akhirnya masuk setengah dari konek ku yang kecil dan pendek dari pak jalil. isteri ku kegelian sambil mengarahkan pak jalil naik kepondok tidor melentang. isteri ku naik kepondok dan terus menghalakan pepeknya kekonek pak jalil yang besar terpacak dan mengarahkan aku kebelakangnya dan memegang konek aku menghalakan kebuntunya. aku menolak konek ku kelubang buntutnya dengan perlahan sebab ini pertma kali kami melakukanya. konek pak jalil semua berada didalam pepet isteri ku. sunguh padat sekali konek masuk kedubur isteri ku. isteri ku menarik pinggang ku lebeh rapat kebadanya. aku tekan lagi hingga habis semuanya masuk. sungguh ketat seklai duburnya. aku teru pancut kedalam duburnya. pak jalil juga pancut kedalam pepet isteri ku. dua ayer mani didalam badan isteri ku. isteri ku terlentang keletehan ayaer mani meleleh keluar dari dubur dan pepetnya. dia biarkan saja. pak jalil kuakkan kedua kaki dia melihatnya dengan penuh khusuk dan mengambil kain basahan dan menyapukan dengan berhati2.

apabila buah durian habis luruh kami pun balik kerumah dan kegaitan kami tidak terhenti disitu. pak jalil selalu saja bertandang kerumah kami bila dia memerlukan kami. begitu seterunya hingga sekarang. hidup kami baik sekali.

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Tags: #aku-nampak #bertemu #buntut-isteri #dengan-gairah #dengan-pakaian #kisah benar #lagi-atas-kehendak #pak-jalil #yang-begitu