kawan baik – kisah benar-

3928 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap kawan baik - kisah benar-

kawan baik   kisah benar  melayu bogel.comkisah benar kali dihantar oleh shafina pada 6/5/2013 yang bertajuk kawan baik.terima kasih kerna sudi menghantar pengalaman cerita benar anda pada admin.mari sama2 membaca

Suasana hujan lebat membuatkn aku tak dapat balik ke rumah..jam hampir pkul 10.00 mlm,aku masih di ofis..bukanya aku xboleh balik,aku berkereta,tapi suasana sesak di jalan raya nanti membuatkan aku malas nk memandu,lagi pn masa tu aku baru menjalani pembedahan mata takot2 nanti lain jadinya..tiba2 fon ku berbunyi dan ditalian itu adalah kawan lelaki aku sejak dari sekolah lg,namanya sham..tampan orgnya..menyesal lak aku tak teckle time sekolah dlu..sham skrg di dpn ofisku utk menghantar bungkusan kain yg dpesan emaknya..setiap mlm sabtu,sham pasti dtg menghantar kain dr emaknya..nk dijadikan cerita,dlm masa aku membuka tombol pintu,aku lihat sham trkaku kaku kesejukan..jean nya trbasah sedikit dan time tu jugak la si sham ni buang tebiat tak pakai seluar dalam..agaknya dia terlupa..masa aku bg seluar kpdnya,dia langsung tanggalkan sluarnya yg basah tu..maka,berjuntal la btg sham yg ku anggar panjangnya hampir 9inci..selamba je dia tanggal,stelah dia sedar,cepat2 dia tutup btgnya dgn tangan dan dia kata dia ingat dia pakai boxer..pucat mukanya masa tu..sekejap sekejap,ku alihkan juga mataku melihat batangnya..ya ampun,wlaupn dah tutup dgn tgn dia,masih trjuntal lebihan btgnya..terus dia merampas seluar dari aku..aku pd masa tu,tuhan saja yg tahu,berdebar rasanya,nak aje aku menyentuh btg si sham tu td..hmm..setelah dia lengkap brseluar,dia duduk dsebelahku dan brtanya pasal kain emaknya..kitorang brbual la..mata aku x brganjak melihat batang sham yg sengaja dia biarkan melintang didlm seluarnya..seluar yg dia pkai tu,seluar aku pnjamkan sbb sluarnya basah..jadi kecik la saiznya..sham pula besar badanya,jd fix la seluar tu..sham mcm saja je suruh aku tengok konek dia..mata sham aku perhatikan je,kejap2 ke tetek aku,kejap2 ke perotku..pada masa tu,aku pkai t-shirt fix dan seluar jean..tiba tiba entah mcm mana mulut aku berani menegur batang sham..aku cakap "sham,batang awk ke tu?"..aku pn xtahu aku seberani itu..mungkin nafsu aku mase tu meronta inginkan zakar sham yg besar dan panjang tu..selamba aje dia jwb,"iya la,btg sy lah ni"sambil dia mengoyang2kn batangnya dgn tgn.."ala,awk da nampak kn td"..dia sengih2 sambil merapatkn btgnya dibahu aku..pd msa tu aku di atas kerusi meja kerjaku..aku dpt rasa betapa tegangnya btg sham masa tu,mcm kayu!..tiba2 aku terasa pns dileherku seperti ada sebtg keropok lekor yg besar di gesel2kan dileherku..rupa2 nya sekali aku toleh kebelakang,terjuntal panjangnya zakar sham..enth masa bila dia menanggalkan seluarnya..tp pd aku,itu xpenting..yg penting aku dpt lihat dan pegang sepenuhnya zakarnya itu..dia pula,mengangkat baju aku separuh dan mengeluarkan tetek ku lalu diramasnya bagai nk tercabut tetek ku..semakin lama tetek aku mula tegang teros membuatkn sham xtahan melihat keindahan buah dada yg slama ini dilihat dri luar aja..sham menanggalkan coli aku dan mmbiarkan tetek ku trdampar..di jilatnya,dihisapnya smbil tgnnya menyelongkar burit aku..pd mulanya sham nk suruh aku mengeluarkan air maninya saja tampa merobek burit aku yg msih dara..tp aku sndiri yg rela menyerahkan daraku kepadanya..hampir 20minit kami beromen,sham mengeluarkan mani nya yg pertama..melimpah2 cecair di atas tetek aku.. panas,suam2 rasanya..pd masa tu dia dah nk sarung btgnya yg sudah lembik tu,tp aku tarik btgnya dan aku teros menghisap supaya btgnya tegang smula..aku tahu,sham xsmpai hati nk pelahap burit awek kwnnya sndiri,tp apakan daya,aku tetap juga nk btgnya msuk ke dlm buritku..aku pernah lancapkan btg tunangku,aku rasa 3kali gnda besar btg sham,hehe..hampir 3 minit aku hisap btgnya,tiba btgnya membesar dan memanjang semula..sempat lg dia brkata,"awk buat btg sy nk jolok burit awk puas2"..baru lah dia tunjukn kegopohan dia menjamah burit aku..td jilatnya slow,tp skrg mcm nk trtanggal biji aku..nikmat...ahhh sham,cepatlah....nk btg awk...rintih aku..sham terus mengangkangkn kaki aku smbil tgnnya mengusap2 kepala btgnya yg besar tu..mula2 sikit btgnya dia masukkan,katanya xnk aku sakit,tp bila da smakin longgar burit aku,smpai ke pangkal teros dia tekan..kali pertama aku trpancut begitu banyak dan trpancut smpai ke alamari,aku anggar dlm 3meter..nikmatnya di lahap btg sebesar btg sham..smpai skrg,aku masih melakukannya..smpaikan sham setiap mlm 3G brsama aku dlm keadaan bogel,aku rndu air maninya terpancut tinggi..tiap kali 3G, tiap kaki itu la sham melancap..aku pn same,hehe..bye..

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Incoming search terms:

Cerlta2 sex melayu maln bontot

Tags: #dri #itu-xpenting-yg #keindahan-buah #kisah benar #lalu-diramasnya #menegur-batang #mengangkat-baju #sudi-menghantar #utk-menghantar #zakar-sham-enth