kakakku bertubuh montok -kisah benar-

20274 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap kakakku bertubuh montok -kisah benar-

kakakku bertubuh montok  kisah benar  melayu bogel.com
cerita ini telah dihantar oleh zaidit pada 7/5/2013 yang mengisahkan tentang diri beliau semasa berumur 21.terima kasih kerna menghantar cerita anda untuk paparan bersama pembaca lain.kepada mereka yang mempunyai cerita atau pengalaman sendiri hantar segera pada admin untuk di siarkan.jom kita baca pengalaman beliau

namaku zaidi.berusia 21 tahun dan masih menuntut.aku anak bongsu dari 2 beradik.kakakku berusia 23 tahun.kakakku zaharah memang cantik,tubuhnya putih mulus,buah dadanya besar bulat dan ponggong nya sangat montok.tingginya 171cm dan berat 57kg.sangat seksi sekali sehingga ramai lelaki yang tertarik dengan bentuk tubuhnya termasuk diriku sendiri.aku punya kebiasaan beronani setiap hari,bahkan lebih 5 kali sehari.sering khayalanku tertuju pada kakakku.aku selalu berpura-pura kebiliknya dengan maksud untuk mengintai tubuh montok nya itu.suatu hari aku melihat kakakku sedang berbaring di ruang tamu dengan hanya memakai skirt pendek dan baju ketat. aku perhatikan ternyata dia tidur.mataku tertumpu pada pehanya yang putih gebu.nafsuku terus naik mendadak.sambil menelan air liur,aku mendekatinya dan meraba peha gebunya.ku angkat skirtnya ke atas dan ku lihat seluar dalamnya menutupi pantat tembamnya.nafsuku menjadi-jadi lagi. kuturunkan seluar dalamnya perlahan-lahan sampai ke peha.kuraba pantatnya yang sangat tembam dan putih itu.aku dah terlalu ghairah dan akhirnya aku mula berani dan terus menjilat pantat tembam kakakku.peliknya kakakku tetap terus tidur.ku jilat pantatnya sampai basah dan ku gesekkan batang kemaluanku di antara pehanya sampai air maniku terpancut dan terkena seluar dalamnya.lalu ku bersihkan dan ku sarungkan semula seluar dalamnya itu.aku terus masuk ke bilik tidur ku.di bilikku,aku terus terbayang kerana ini pengalaman pertamaku dan akan ku lakukan lagi. malamnya pukul 1 pagi,aku masuk ke bilik kakakku dan ingin mengulangi pengalamanku siang tadi.ku lihat kakakku tidur menggunakan kimono.kudekati dan ku buka perlahan-lahan tali kimono nya.wow....ternyata kakakku tidak memakai bra dan seluar dalam.kubuka kimononya dan terlihat buah dadanya yang besar bulat dan putih melepak.saiz buah dadanya kira-kira 36B dan sangat montok dan tegang.aku mula meramas-ramas dan menjilat putingnya yang berwarna merah pink.ku dengar kakakku mengerang tapi matanya tetap terpejam.selepas itu aku terus menjilat biji kelentitnya.kujilat kelentitnya sampai puas dan tiba-tiba ku rasakan kepalaku di kepit serta lidahku merasakan cairan hangat.aku tengok kakakku macam menahan kencing.kuperhatikan mata kakakku yang terpejam tetapi nafasnya cepat.kubuka lebar kelangkangnya dan ku gesekkan batang kemaluanku di bibir pantatnya.belum sempat aku nak menjolok batang ku masuk ke lubang pantat kakakku,tiba-tiba aku dah terpancut air mani di atas perut kakakku.selepas air mani ku dah keluar,terus batang kemaluanku jadi lembik tak bermaya.aku sangat terkilan sebab aku tidak sempat memasukkan batang kemaluanku ke dalam lubang pantat kakak sebab aku dah terpancut. selepas itu aku pakaikan semula kimono kakakku ,lalu aku balik ke bilikku dan terus tidur. esoknya aku tidak berani mencubanya lagi sebab takut kakakku tahu perbuatanku.jadi aku cuma melancap saja dalam bilikku sambil aku membayangkan tubuh montok kakakku yang sangat menggiurkan itu. sampailah pada suatu malam hujan turun sangat lebat sekali.aku sepatutnya ke kuala lumpur berjumpa dengan ayah dan ibu,tapi aku tak jadi pergi sebab badanku tak sehat.bila sampai dirumah,pintu berkunci.aku ada kuncinya.aku buka kunci dan terus masuk kerumah.bila saja aku melintasi bilik kakakku untuk menuju kebilikku,aku terlihat kakakku sedang menonton filem lucah.pintu biliknya tak di tutup.aku mengendap di belakang pintu sambil ku perhatikan kakakku sedang mengusap buah dadanya dengan tangan sambil tangan yang satu lagi berada di celah pehanya.aku tengok kakakku sangat stim.tiba-tiba aku lihat kakakku sedang menelephone teman lelakinya.aku tau sebab aku dapat mendengar dengan jelas perbualan kakakku dengan teman lelakinya itu.dari perbualan tersebut aku mendengar yang kakakku meminta teman lelakinya yang bernama ridzuan itu datang kerumah kami sekarang jugak.kakakku cakap dengan ridzuan yang aku tiada dirumah dan kakakku cuma seorang saja.malangnya teman lelaki kakakku tidak dapat datang sebab kebetulan dia berada dikampung sekarang ni sebab ada hal kecemasan.aku lihat kakakku marah-marah dan terus matikan teleponnya.tak beberapa minit selepas tu aku lihat kakakku ingin keluar bilik.aku cepat-cepat bersembunyi di balik almari di luar tu.aku perhatikan kakakku terus menuju keluar rumah.aku mengintai dari jauh.aku lihat kakakku sedang mengetuk pintu di rumah bujang yang tinggal di sebelah kiri rumah kami.banyak kali diketuk tapi pintu tak dibuka.mungkin tiada penghuni kot. aku lihat kakakku semakin gelisah.aku merasakan yang kakakku sekarang ni sedang stim sangat-sangat.aku pun stim jugak,tapi aku jadi macam takut pulak.sebab aku tengok kakakku begitu mengancam sekali tubuhnya dengan pakaiannya di pakainya masa itu.tiba-tiba ku lihat kakakku pergi kerumah sebelah kanan jiran kami.aku mula berdebar-debar sebab jiran sebelah rumah kami tu adalah pasangan suami isteri berbangsa india.yang lelakinya bernama kumaresan dan isterinya bernama sri dewi.kumaresan ni umur 33 tahun dan baru 3 bulan berkahwin.setelah beberapa kali kakakku mengetuk pintu pasangan india tersebut,tiba-tiba kulihat kumaresan telah membuka pintu.aku tak nampak isterinya.aku lihat kakakku berbual-bual dengan kumaresan selama 2 minit.selepas tu aku lihat kumaresan memasuki kerumah kami bersama kakakku.berderau darah ku bila kulihat lelaki india mengikut kakakku terus masuk kebilik kakakku.bila kumaresan telah memasuki bilik kakakku,tanpa menutup pintu,kulihat kumaresan terus saja mencium mulut dan memeluk tubuh montok kakakku sambil berdiri.selepas 5 minit mereka bercumbu,aku lihat kumaresan membaringkan kakakku diatas katil kakakku.tanpa membuang masa,aku lihat kumaresan terus membuka pakaian kakakku satu persatu hingga tubuh montok kakak ku terlanjang bulat.ku lihat tubuh kakakku sangat putih ,pinggang sangat ramping dan ponggong kakak ku sangat besar dan bulat seksi.aku hampir terpancut bila melihat keindahan tubuh montok kakakku yang sangat menggiurkan itu. lama kelamaan aku lihat kakakku dah tak tahan lagi.kakakku minta kumaresan membuka baju dan seluarnya.kumaresan pun terus membuka baju dan seluar dalamnya.bila saja terpandang batang kemaluan kumaresan itu,bukan kakakku saja yang terkejut.aku yang melihatnya pun terkejut jugak.kelihatan batang india tu sangat panjang dan sangat besar.aku anggarkan ukuran batang india tu lebih kurang 9 inci panjangnya,sedangkan batang aku bila keras panjangnya baru 4 inci saja.malahan saiz besar batang kumaresan ni ku lihat hampir besar 3 kali ganda dari batang kemaluanku.aku lihat batang kumaresan dah terpacak keras macam kayu.tiba-tiba aku menjadi ghairah lain macam bila lihat batang laki india yang sangat besar dan panjang akan melakukan seks dengan kakakku yang cantik dan bertubuh montok dan menggiurkan setiap mata lelaki yang memandangnya. tak lama kemudian,aku lihat kumaresan sedang cuba nak memasukkan batang besarnya ke lubang pantat kakakku yang sangat sempit itu.kali pertama cuba tak berjaya masuk.sampai dekat 15 minit jugak aku tengok batang kumaresan tetap tidak dapat masuk kedalam pantat tembam kakakku.aku jadi hairan sangat-sangat.dalam fikiran ku tak kan lah kakakku masih dara lagi sebab aku selalu nampak kakak keluar bersama teman lelakinya yang nama rizuan tu.tak kan lah teman lelaki kakakku tak pernah buat seks dengan kakakku. tiba-tiba aku dengar suara kumaresan bertanyakan pada kakakku.kumaresan tanya kakakku kenapa lubang pantatnya ketat sangat sampai batang dia tak boleh masuk.terus kakakku cakap yang dia masih dara lagi.kakakku sebelum ni tak pernah langsung melakukan hubungan seks.kakakku cakap dia selalu buat yang ringan-ringan jer dengan teman lelakinya yang nama rizuan tu.aku sangat terkejut.ini bermakna lelaki india yang bernama kumaresan ni lah yang akan pecahkan dara kakakku sebentar lagi.aku lihat kumaresan tersenyum lebar.aku mula berdebar-debar dan perasaan cemburu mula menguasai diriku bila ku lihat india tu tersenyum lebar sebab sebentar lagi beliau akan memecahkan dara kakakku yang menjadi idaman ramai lelaki tu.kakakku cakap pada kumaresan yang dia tak dapat kawal nafsunya akibat tengok filem lucah tadi.kakakku meminta kumaresan memasukkan cepat batang kemaluannya ke dalam pantat tembam kakakku yang telah berair tu.kulihat sekali lagi kumaresan mencuba memasukkan batangnya didalam pantat kakakku.lebih kurang 4 minit akhirnya aku mendengar suara kakak ku menjerit kesakitan yang amat sangat..uh....berdegup kencang dadaku bila ku lihat batang kemaluan kumaresan yang sangat besar dan panjang itu telah hampir separuh telah memasuki ke lubang pantat kakakku yang tembam dan putih serta sangat ketat itu.aku lihat kakakku bertambah kuat menjeritnya bila kumaresan cuba memasukkan lagi batangnya sampai habis kedalam.aku lihat tubuh kakakku tersentap terkejut bila batang kumaresan yang panjang 9 inci tu dah masuk kesemuanya kedalam lubang pantat kakakku yang sangat sempit itu.wow.....bestnya....aku nampak lelehan darah dara kakakku mengalir di peha putihnya itu.tiba-tiba jer batangku dah terpancut.aku membayangkan ng aku lah yang sedang memeyang batacahkan dara kakakku ketika itu.itu sebab aku cepat terpancut...aku lihat kumaresan semakin melajukan jolokan batangnya kepantat kakakku.kulihat kakakku semakin kuat mengerangnya.tadi kakakku mengerang kesakitan semasa batang india yang besar dan panjang tu memecahkan daranya.tapi sekarang ni kelihatan kakakku mengerang-ngerang kesedapan pula.aku rasakan kakakku dah klimaks beberapa kali dah sebab dah hampir 1 jam setengah kumaresan melunyaikan pantat tembam ketat kakakku itu.aku pun merasa sangat hairan,macam mana batang kemaluan india tu boleh bertahan sampai 1 jam setengah malah belum berhenti lagi. aku jugak dengar kumaresan cakap kat kakakku yang dia(kumaresan) sangat gembira sebab berjaya memecahkan dara kakakku yang bertubuh montok dan sangat menggiurkan.kumaresan juga cakap pada kakakku yang beliau sangat suka tubuh gadis-gadis melayu yang mempunyai saiz buah dada yang besar,pinggang ramping dan ponggong besar padat macam tubuh kakak aku.akhirnya lebih kurang 2 jam,baru lah selesai hubungan seks yang sangat dashat antara kakakku dengan lelaki india yang bernama kumaresan itu.aku lihat tubuh kakakku jadi lembik manakala batang lelaki india tu masih lagi terpacak keras walaupun batang dia dah memancutkan air mani yang sangat banyak di serata tubuh kakakku yang bertelanjang bulat itu.kumaresan memakai bajunya kembali dan berbual sebentar dengan kakakku.kakakku mengucapkan terima kasih pada kumaresan sebab memuaskan nafsu kakak aku.aku pelik lah pulak sebab kakakku berterima kasih dengan lelaki berbangsa india yang telah memecahkan dara beliau.selepas itu yang paling aku terkejut ialah bila kumaresan meminta kakakku merokemenkan gadis-gadis melayu yang masih dara untuk di pecahkan dara mereka oleh kumaresan.kumaresan meminta kakakku mencari gadis-gadis melayu yang mempunyai buah dada besar dan ponggong besar tapi yang penting yang masih dara lagi.kakakku bersetuju dengan permintaan kumaresan.kakakku cakap dia ada 8 org kawan perempuan yang masih dara dan bertubuh montok.nanti kakakku akan rekomenkan kesemua 8 org kawannya yang masih dara itu untuk batang kumaresan pecahkan dara mereka 8 orang tu semua.kakakku cakap kawan-kawan perempuannya itu mesti nak punya sebab kumaresan mempunyai saiz batang kemaluan yang sangat besar dan sangat panjang.malahan pulak batang kumaresan boleh bertahan sangat lama sampai 2 jam.gadis-gadis melayu sememangnya ramai yang mengidamkan batang kemaluan yang macam tu. walaupun aku sangat puas melihat adegan kakakku dan kumaresan diatas katil sebentar tadi,namun di sudut hatiku merasa menyesal jugak sebab aku tidak menegah kejadian tadi.kalau tidak,dara kakakku terselamat lah dari lelaki india tadi.tapi,dah terlambat.benda pun dah terjadi.dara kakakku pun dah tergadai pada batang india yang besar dan panjang tu.sangat bertuah kumaresan dapat memecahkan dara kakakku.aku pun menyesal gak sebab aku pun dah mendapat kesempatan nak tebuk dara kakakku pada malam itu hari.tapi dah memang bukan rezeki aku malam tu.batang aku tiba-tiba jer dah terpancut air mani dan batangku dah jadi semakin lembik.itu lah kisah kakakku yang bertubuh montok dimana daranya telah ditebuk batang kemaluan lelaki india didepan mataku sendiri.sekian jumpa lagi

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Incoming search terms:

gambar perempuan sex, cerita stim puki tembam, cerita lucah kakak montok, cerita awek puki tembam, cerita lucah pepek tembam, Cerita poen awek tembam, cerita puki dewi ketat, cerita seks melayu montok tete, kakak ku bertubuh montok

Tags: #batang-kemaluan #dan-ponggong #dara-kakakku #gesekkan-batang #kakakku-sedang #kisah benar #lihat-batang #lubang-pantat #memecahkan-dara #meminta-kakakku #yang-sangat