jiran baru

16521 views
jiran baru,4 / 5 ( 23votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap jiran baru

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

jiran baru melayu bogel.comSedang aku asyik mengelap kerete ku di hadapan rumahku tiba-tiba sebuah lori 2 tan berhenti disebelah rumah ku. Muatan lori tersebut di penuhi barang perkakas rumah. Aku tahu tentu rumah yang sudah lama kosong itu akan berpenghuni penyewa baru agak nya. Aku lihat di belakang lori sebuah iswara areoback hijau mengekori dan berhenti di seberang jalan.sedang pemandu lori dan kelindanya mula memunggah barang untuk di turunkan ku lihat seorang wanita turun dari kereta iswara tersebut.orangnya lawa juga umur lebih kurang 34 tahun ada budak kecil berusia 3 tahun mengekori dia mungkin anaknya.tapi mana suaminya…

Apabila dia menghampiriku dia mengukir sebuah senyuman kearahku cantik orangnya . Kulit putih muka bujur dan bodynya puhhhh.. membuatkan aku menelan air liur..solid beb..

“kak…asal dari mana…?tanyaku….
“kelantan….” jawabnya…
“kena tukar kat pahang ni…isnin start kerja ….”
“kerja apa?..tanyaku lagi…
“cikgu ” jawabnya…

Lalu dia menunduk untuk mengakat kotak yang penuh dengan pakaian…dia mengadap kearahku… terpampang didepanku..dua busut yang segar beralor dicelahnya.. dapatku lihat dengan jelas dari celah baju kebaya kuning yang dipakainya…tak berkelip mataku…. isteriku di dapur menolong mengemas perkakas dapur.. dia perasan pulak…aku tengok tetek dia…dia tersipu malu lalu menutup…dadanya yang terdedah tu dengan tangan…

“tak berkelip sapanya..”…aku terkejut…

Esoknya aku menghantar isteriku balik kerumah ibu mertuaku…di kampung..petang ahad baru aku ambil dia…sebab sekolah cuti..anak aku aku hantar lama dah kat rumah tok dia..isnin ni sekolah buka….aku terpaksa balik kerumah ku petang ni kerana ada orang nak tengok kereta..aku kerja part time jual kereta secondhand…sampai di rumah ku kulihat jiran baruku sedang menyapu sampah di laman rumahnya puhhh…pakai t shirt..kain nipis..semasa dia menunduk membelakangkan ku kulihat dengan jelas aloor punggungnya yang bulat..dan bingkai seluar dalam di pipi daging punggungnya…bergegar iman ku….

“boleh tolong akak tak…..” sapanya ketika aku mula memulas tombol pintu rumahku….
“tolong ape kak…” tanyaku..
“lampu bilik air tak idup ….”

Selesai mandi aku pakai seluar pendek tanpa memakai seluar dalam …dan t shirt hitam…lalu aku
kerumahnya….dia memanggil aku masuk…lalu aku kebelakang rumah ku…mengambil tangga laluku bawa masuk ke bilik air..ku tegakan tangga ..lalu aku memanjat….ku lihat matanya tak lepas dari melihat kaki seluar ku..aku tau dia dah nampak kepala kote ku dicelah seluar pendek ku…

“tengok ape tu…”tanyaku..
Dia terkejut…Aku berjaya repair lampu tu….dalam bilik mandi terang …
“baru jelas..kataku..
dia tersipu…tapi masih tercegat dekat tangga..aku turun perlahan..dan.tergelincir sedikit…di menyambar tangan ku agar aku tidak jatuh tangannya memegang bahuku aku tergerak kedapan dan muka ku tersentuhmukanya…

Dia mendengus…aku memeluknya dari belakang, dia merontaa…pelukan ku semakin kemas…
“Tak nak la man ..nanti anak sedar…..” aku tak mempeduli rayuannya..syaitan menguasaiku lalu ku gosok kote ku yang mula mengeras..dilurah punggungnya..yang masih di baluti…kain sarung…tangan ku mula meramas teteknya yang membusut ..dia mengeliat…..ku uli..ku gentel puting yang mula mengeras di dalam coli pinknya…”mmmaannn…issskk…”

Aku tau dia mula merasai sesutu nikmat yang asyik…aku selak baju t nya terselah dua gunung yang
membengkak…ku tolak colinya keatas lalu tersembul..teteknya yang putih melepak….ku pusingkan
badannya mengadap kearah ku lalu kudekatkan mulut ku ke puting tetek sebelah kirinya ku sedut,..ku jilat…

dia mengeliat sambil tangannya meramas kepalaku..tangan ku mula mencari cipapnya kuraba..di
celah pahanya terasa cipapnya yang tembab..membengkak dimana alor yang mebelah ditengah itu ku
jolak….payah…aku terus menyentap kainya kebawah terserlah cipapnya yang tembab..masih dibaluti panties pink…

Sambil mulut ku menghisap tetek nya tangan ku menyusup masuk kedalam pantiesnya ku rasakan cipak nya lembut di tumbuhi bulu halus…ku belai ku gosok…..isssskkhh…man sedap mannn….aku mencari biji di celah alor..cipaknya..ku temui…ku uliii…dia mengeliat….

“cepat mann..akak tak tahan niiii…..”
“buka sseeluar mmannn,..” suaranya tersekat..
Aku melondeh kan seluar ku…terpacul sejataku…menegak ..keras…dan berkilat…lalu dia memegang batang ku..di acukan kemuka cipapnya…sambil berdiri..memang payah masuk…aku pusingkan badanya membelakangkan aku aku bongkokkan badanya …lalu tersembul pantatnya mengadap kearah ku lalu ku halakan kepal kote ku kearah alor yang sudah basah dek air barahi ..pelahan lahan ku tikam..sedikt demi sedikit ku benamkan kote ku…alor yang tadi tertutup rapat membuak terbuka menerima tikaman kejantan ku lalu kubenamkan habis…

“aaaahhhha…man iskkkhhh sedddapppnya mannnn…..”
Ku tarik keluar….kutikam…kutarik lagi…punggungggnya begoyang…mulutnya tak henti…. berbunyi mcam kepedasan…
“issskkhhh…..aahhh…man laju lagii…aka tak tahan niii…”

Batang ku semakin mengemban..kemutan pantatnya…semaki galak…sorong tarik semakin cepat… dan aku tak tahan…kkkaakk…man nakkk….ter….cussss..cusss…pancutan air mani ku deras.. mememenuhi..rahimnyaa…ku hentak rapat..6 das tembakan …..aku terkulai layu dia…kepuasannn

Incoming search terms:

Gambar isteri tetek mantap

Tags: #anda #apabila #balik-kerumah #esoknya #kami #kepuasannn-kami #menulis #nantikan-cerita #sambil