Imam Sesat

18083 views
Imam Sesat,3.80 / 5 ( 15votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap Imam Sesat

Masri berkawan dengan Ina sejak sekolah pondok lagi dan kini Ina bakal dinikahinya. Ina anak yatim piatu yang diangkat oleh keluarga Masri sejak kematian kedua ibu bapanya kerana dibaham harimau. Sebelum Masri menikahi Ina, keluarga Masri telah merujuk kepada Imam kampung mereka tentang segala peraturan dan persiapan yang perlu dibuat oleh mereka dalam proses menikahkan Masri dan Ina. Memang Imam kampung itu menjadi satu-satunya rujukan orang kampung Masri kerana kampung mereka agak ulu dan mereka tidak banyak berinteraksi dengan orang luar, apalagi tokoh agama dari tempat lain. Apa-apa ajaran Imam ini akan dipatuhi tanpa persoalan kerana orang-orang kampung Masri percaya sepenuhnya pada Imam tersebut. Imam tersebut memang kenal setiap orang kampung dan tahu seluruh sejarah hidup setiap orang yang lebih muda darinya seperti bila lahir, bila cukur jambul, bila berkhatan, khatam Quran atau tidak, bertunang, bernikah dan sebagainya kerana semua persoalan itu dirujuk kepadanya terlebih dahulu.

Malah, masalah yang sulit-sulit seperti hal-hal dalam kelambu laki bini pun dirujuk kepada Imam itu juga. Maka, tahulah Imam itu siapa yang mati pucuk, siapa yang lemah syahwat dan siapa yang main kayu tiga. Pendek kata, Pak Imam itu amat dihormati oleh orang kampung. Apabila keluarga Masri merujukkan cadangan pernikahan Masri dan Ina kepada Pak Imam, beliau dengan senang hati memberikan tunjuk ajar dan sudi memberi kuliah kepada Masri dan Ina tentang tanggungjawab suami isteri, kiranya seperti Kursus Pra-Perkahwinanlah yang dianjurkan di bandarlah. Keluarga Masri begitu lega sehinggalah Pak Imam menyatakan bahawa dia baru teringat yang Ina ini belum pernah disunatkan. Pak Imam ingat betul sebab masa Ina lahir, keluarganya sedang dalam perjalanan ke tempat yang jauh kerana melawat saudaranya. Ibu Ina terpaksa melahirkan Ina di tempat orang bukan Islam kerana tempat itu sahajalah yang ada pada masa yang genting itu. Tukang menyambut anak itu tidak reti hendak menyunatkan anak itu dan ibu bapa Ina pun tidak reti juga. Bapa Ina bercadang hendak merujukkan sahaja kepada Pak Imam kampung bila balik nanti. Setelah beberapa lama di rantau orang, mereka sekeluarga pun pulang ke kampung dan Pak Imam telah dirujuk. Bapa Ina disuruh membuat persiapan untuk menyunatkan anak perempuannya yang baru berusia beberapa bulan itu. Kebetulannya Pak Imam pula yang terpaksa merantau beberapa lama untuk berguru lalu Ina hanya akan disunatkan selepas Pak Imam pulang.

Malangnya, sebelum sempat bapa Ina membuat persiapan, dia dan bininya telah mati dibaham rimau dalam hutan berhampiran kampung mereka. Apabila Pak Imam pulang ke kampung, berlaku pula beberapa kekecohan dan masalah lain menyebabkan Pak Imam lupa kepada Ina yang belum bersunat sehinggalah hari ini apabila Ina telah hampir mendirikan rumahtangga dengan Masri. Ibu Masri bertanya, "Sudah besar begini perlu disunatkan juga ke Pak Imam?" Pak Imam menjawab, "Wajib! Jika tidak, nanti persetubuhan mereka jadi haram dan zina dan anak hasil rahim Ina pun dikira luar nikah dan dibin atau dibintikan Abdullah. Masri tidak layak menjadi wali kepada anak perempuannya nanti." Dan keluarga Masri pun tidak banyak soal lagi. Entah di mana Pak Imam itu mendapat ajaran tersebut, keluarga Masri tidak menyoal langsung sebab mereka lebih lagi jahil hal ehwal agama dan bergantung sepenuhnya kepada Pak Imam. Ibu bapa Masri buta huruf dan Masri sendiri bersekolah pondok dengan berguru kepada Pak Imam dan itupun setakat beberapa tahun sahaja. Pak Imam sendiri merantau dan berguru dengan pelbagai tok guru yang dikatakan hebat-hebat. Maka orang kampung pun menaruh sepenuh kepercayaan kepada ajaran Pak Imam ini. Keluarga Masri pun meminta nasihat Pak Imam bagaimana hendak membuat persiapan bagi menyunatkan Ina yang sudah berusia 22 tahun itu. Pak Imam menyuruh mereka mengadakan kenduri khatan dan menjemput orang kampung untuk mennghadiri upacara menyunatkan Ina. Pak Imam suruh menyediakan beberapa jenis kain dan rempah ratus. Pak Imam sendiri yang akan menyunatkan Ina. Keluarga Masri tidak pula mempersoalkan hal ini kerana percaya Pak Imamlah orang yang paling pandai hal ini. Pak Imam berkata, "Aku perlu memeriksa kemaluan Ina untuk membuat persiapan aku sendiri." Maka Ina pun disuruh masuk ke bilik rawatan di rumah Pak Imam itu. Pak Imam: "Ha, Ina.

Baring kat tilam tu, tanggalkan semua pakaian kau dan selimut dengan kain batik tu. Aku kena periksa tubuh badan kau dan beri kau ubat-ubatan yang sesuai pada kau. Kau baring dulu, aku nak bersiap ni." Ina pun patuh dan menanggalkan semua pakaiannya dan berselimut kain batik yang hanya menutup tubuhnya dari dada hingga ke peha. Dia berasa tidak selesa dan sedikit malu kerana keadaannya itu. Dia juag berasa sedikit takut kerana keluarga Masri telah meninggalkannya di rumah Pak Imam untuk berubat sebelum bersunat. Ina tertanya-tanya apa agaknya yang akan dilakukan oleh Pak Imam untuk memeriksa tubuhnya. Setelah beberapa minit, Pak Imam pun masuk ke bilik rawatan. "Dah buka semua baju kau?" Ina mengangguk sahaja. Pak Imam tidak banyak cakap dan duduk di sisi Ina. Dia menyusun segala peralatannya di tepi tilam - sebuah mangkuk berkaki, sebuah besen berisi air, gayung kecil dan beberapa lain. Pak Imam mula membacakan beberapa potong ayat sambil tangannya menyingkap bahagian atas kain batik Ina dan mendedahkan bahagian atas buah dada Ina tetapi tidak nampak puting.

Ina berdoa agar Pak Imam tidak akan membuka kainnya dan melihat putingnya. Pak Imam menggosokkan sedikit air dari besen pada pangkal dada Ina dan terus membaca ayat. Tubuh Ina tiba-tiba berasa lain macam akibat sentuhan tangan Pak Imam itu. Pak Imam terus menarik kain batik itu sehingga ke pinggang Ina. Dia mengambil sedikit minyak dari botol kecil dan menitikkan ke atas kedua-dua puting Ina yang kemerahan. Jari-jari Pak Imam meratakan minyak pada puting Ina. Dia terus mengurut puting-puting Ina sehingga terkeluar erangan halus dari mulut Ina. Setelah itu, Pak Imam menutup kain batik itu semula dan beralih ke bahagian bawah tubuh Ina. Dia menarik kain batik itu ke atas sehingga pinggang Ina dan mendedahkan bahagian kemaluan Ina yang berbulu lebat itu. Pak Imam: "Hish, kamu tak bercukur ke Ina?" Ina berasa amat malu dan menggeleng sahaja. Pak Imam: "Ini nanti masa bersunat aku kena buat upacara cukur macam cukur jambul budak." Ina: " Tapi cukur jambul budak ramai yang datang cukurkan." Pak Imam: "Iyalah." Ina: "Pak Imam saja yang cukurkan tak boleh ke?" Pak Imam: " Tak boleh! Jika pada masa seorang perempuan itu diperiksa tubuhnya sebelum bersunat dan didapati bulu kemaluannya tidak bercukur, maka wajib diadakan upacara mencukur dengan dijemput orang-orang yang di sekeliling kediamannya untuk sama-sama mencukur sedikit bulu kemaluannya sebelum upacara bersunat." Dengan itu, Ina pun diam dan menjeruk perasaan kerana akan malu besar dihadapan seluruh orang kampung.

Pak Imam: "Kangkang kaki kau. Aku nak periksa kelentit kau. Ini yang paling penting sebab aku nak menyunatkan bahagian ni." Inia pun menurut arahan. Pak Imam menghampirkan mukanya kepada kemaluan Ina yang berbulu lebat itu dan membacakan ayat lagi. Dia mengambil minyak dan menyapukan pada kelentit Ina. Dipicit-picitnya kelentit Ina sehingga kelentit Ina mengembang dan kemerahan. Air likat mula keluar dari lubang kemaluan Ina yang mula terbuka. Ina berasa begitu ghairah walaupun dia malu. Dia menahan rasa lazat yang memuncak pada kelentit dan kedua-dua putingnya. Pak Imam berhenti mengurut kemaluan Ina dan kembali menutup kain batiknya. Dia beralih semula ke bahagian kepala Ina. Ina perasan bahawa kain pelikat yang dipakai Pak Imam basah sedikit dan ada semacam kayu yang menongkat kain itu dari dalam.

Tindakan Pak Imam yang seterusnya memang memeranjatkan Ina. Pak Imam menyelak kain pelikatnya dan ternampaklah oleh Ina kemaluan Pak Imam yang besar dan terpacak keras. Ina tidak pernah melihat kemaluan orang lelaki dan kini kelentitnya berasa pelik lagi sekali dan berasa sedap. Pak Imam mengambil bekas dan menadahkannya di bawah kemaluannya. Seterusnya dia mengambil gayung dan mencedok air dari besen lalu disiramkan pada kepala zakarnya yang memang sedia basah itu. Kelihatan Pak Imam menggeletar sedikit. Ina diam dan terpaku pandangannya pada kemaluan Pak Imam. Pak Imam terus menyiram zakarnya dan mengambil minyak dari botol lalu disapukan pada kedsua-dua telurnya. Dia tidak menyentuh zakarnya tetapi hanya mengurut-urut buah zakarnya. Beberapa minit dia mengurut sambil diperhatikan oleh Ina, Ina nampak batang zakar Pak Imam semakin merah dan besar dan lubang kencing Pak Imam semakin ternganga dan terbuka. Tiba-tiba Pak Imam menggenggam batang zakarnya dan menadahkan mangkuk berkaki di bawah zakarnya. Dia terus menghalakan kepala zakar ke mangkuk itu dan mengurut batang zaakrnya dengan laju dan memancutkan air putih yang likat ke dalam mangkuk itu sebanyak 12 tembakan.

Mulut Pak Imam tidak berhenti bersiut dan seluruh tubuhnya menggeletar hebat. Punggung Pak Imam terangkat-angkat dan kakinya dikangkang luas dalam keadaan bercangkung. Ina terkejut kerana tidak tahu apa yang telah berlaku. Dia tidak tahu bahawa itulah yang dinamakan keluar mani atau mencapai puncak nikmat syahwat. Malahan, dia tidak tahu menahu hal-hal berkenaan seks. Pak Imam mula reda semula dan membawa mangkuk itu kepada Ina. Dia membacakan sesuatu dan menyapukan air likat putihnya ke atas kedua-dua puting Ina dan atas kelentit Ina. Selepas itu, dia mengasapkan tubuh Ina dan memerintahkan supaya mengikutnya untuk dimandikan. Dalam bilik mandi, selurh tubuh Ina digosok oleh Pak Imam seperti budak kecil yang dimandikan oleh ibunya. Ina berasa ghairah tetapi tidak berani bersuara. Dia berasa semacam ada suatu tekanan dalam kemaluannya yang ingin dilepaskan tetapi dia tidak tahu bagaimana. Pak Imam pula telah melepaskan lagi air 'ubatnya' dalam kamar mandi. Selepas itu, Ina disuruh balik ke rumah dalam keadaan ghairah dan tidak puas di mana puting-putingnya dan kemaluannya masih belum surut bengkak sedapnya. Tiba hari bersunat, Pak Imam tiba awal di rumah keluarga Masri. Segala bahan untuk berkenduri telah disediakan oleh keluarga Masri. Pak Imam masuk melihat bilik menyediakan Ina. Ina telahpun sedia disitu dan ditutupi kain batik speerti yang telah diarahkan oleh Pak Imam kepada keluarga Masri.

Ina berdebar-debar jantungnya kerana masih teringat ghairah yang dihasilkan oleh usapan jari Pak Imam kelmarin dan dia juga berasa risau kerana takut malu dengan orang kampung yang bakal melihat kemaluannya. Pak Imam nampaknya berpuas hati dengan persiapan yang ada. Pak Imam: "Nampaknya orang kampung pun telah mula sampai. Eloklah kita mulakan upacara." Pak Imam memulakan dengan mengurut kedua-dua puting Ina dengan minyak seperti hari kelmarin. Selesai mengurut puting, Ina berasa begitu ghairah. Pak Imam menyelak kain batik dan mendedahkan kemaluan Ina pula. Kali ini, Pak Imam mengikat lutut Ina dengan tali yang ditambat pada tiang bumbung rumah supaya kaki Ina tergantung dan memudahkan pencukuran dan penyunatan kelak. Kalau Ina bergerak-gerak pun tidak akan mengganggu upacara. Kemaluan Ina terdedah bagi pandangan orang ramai dan kelihatan sedikit berair. Pak Imam membaca ayat dan mengesat kemaluan Ina. Pesan terakhir Pak Imam sebelum menjemput orang kampung mencukur jambul Ina: "Bila orang datang menyentuh kemaluan kau, kau hendaklah menahan apa-apa perasaan sedap kerana engkau belum layak mengecapi kelazatan puncak syahwat. Engkau kena tunggu sehingga engkau dinikahi dan setelah itu barulah engkau layak mencapai puncak kelazatan bersetubuh dengan lelaki yang halal pada kau.

Engkau jangan memancutkan air mazi kau di hadapan orang ramai kerana itulah malu yang paling besar dalam dunia ini." Pak Imam keluar dan mengumumkan pada orang ramai: "Sekarang kita mulakan upacara mencukur jambul Ina. Buka tirai tu." Tirai yang melindungi Ina dari pandangan orang ramai pun dibuka. Maka terpampanglah Ina yang sedang baring di tilam kakinya yang terkangkang digantung dengan tali dan kemaluannya terdedah untuk pandangan semua. Orang kampung terpaku sebentar memandang Ina kerana tidak pernah ada upacara sebegini di kampung. Budak-budak lelaki yang muda dan remaja bulat mata memandang kemaluan wanita yang tak pernah dilihat sebelum ini. Ina pula memejam mata serapat-rapatnya kerana berasa amat malu pada orang kampung. Pak Imam: "Saya jemput Pak Mihat, ayah Masri untuk memulakan cukuran." Pak Mihat pun diberi sebilah gunting. Pak Mihat nampak menggeletar tangannya hendak mencukur bulu kemaluan bakal menantunya itu. Dia cuba menjemput sedikit bulu kemaluan Ina tanpa menyentuh kulit kemaluan Ina tetapi tersentuh juga sedikit. Ini menyebabkan Ina berasa ghairah dalam terpaksa. Selepas Pak Mihat, orang tua-tua kampung pula dijemput mencukur. Kesemuanya berasa begitu beruntung dapat melihat kemaluan gadis dara berusia 22 tahun itu. Masing-masing rasa muda kembali dan hendak cepat balik untuk melepaskan air mani masing-masing. Kebanyakkannya orang tua gatal di kampung itu buat-buat tersentuh kelentit Ina yang semakin menonjolkan kepalanya kerana asyik disentuh-sentuh. Orang kampung berbisik-bisik sambil mencebik: "Tengok tu, kelentit si Ina tu dah mula besar, rasa sedap la tu kot. Anak dara taktau malu, kena sentuh sikit dengan lelaki dah sedap." Pak Imam menangguh sebentar upacara mencukur kerana bulu kemaluan Ina sudah mula berkurang. Pak Imam: "Sekarang kerana bulu dah berkurangan, saya akan sapukan minyak rahmat pada kelentitnya. Tujuan saya sapu minyak ni ialah kerana bila perempuan dewasa nak disunatkan, kelentitnya lebih mudah dipotong sedikit jika ia naik sedikit dan menonjol keluar. Jadi, dengan menggosok kelentitnya sedikit, kelentit Ina ni akan bengkak sikit dan mudah disunatkan." Dengan itu, Pak Imam pun mula menyapu minyak pada seluruh kemaluan Ina dan kemudian kelentitnya ditarik lembut dan dipicit-pict oleh Pak Imam sambil dibaca ayat-ayat.

Ina berasa sungguh lazat pada kelentitnya dan punggungnya mula ternaik-naik. Dia bersungguh-sungguh menahan kelazatan itu dan cuba menahan air mazinya daripada terkeluar langsung tetapi gagal. Airnya menitik-nitik jatuh ke tilam. Orang kampung mula mengumpatnya mengatakan bahawa Ina memang perempuan gatal yang tak tahan disentuh lelaki yang bukan suaminya. Setelah beberapa minit memicit kelentit Ina, Pak Imam menjemput Pak Wahid untuk mencukur jambul pula. Pak Wahid cuba menarik bulu Ina yang semakin kurang tetapi sukar kerana kemaluan Ina kini licin setelah disapu minyak dan keluar air mazi. Pak Wahid terpaksa mencengkam bibir kemaluan Ina untuk membolehkan dia memotong sedikit bulu Ina. Apabila jari Pak Wahid mencengkam bibir kemaluan Ina, Ina tidak tahan lagi dan cuba menjepit jari Pak Wahid. Bibir kemaluannya mencengkam jari-jari Pak Wahid sehingga jari-jari itu terperosok dalam lubang nikmat Ina. Ina pun mencapai puncak nikmat yang tak terkata sambil lubang kemaluannya memancut-mancutkan beberapa das air mazi yang likat pada tangan Pak Wahid. Ina terus tersedu-sedu kerana tidak rela dan amat malu. Orang kampung terus memaki-maki anak dara itu kerana dikatakan menggatal dengan Pak Wahid.

Isteri Pak Wahid memaki hamun Ina kerana menjepit jari suaminya dengan kemaluannaya. Orang kampung bersurai dengan marah-marah dan Pak Imam memerintahkan supaya Ina dibawa masuk rumah. Badan Ina telah lemah longlai kerana keletihan yang amat sangat setelah mengecapi puncak orgasme yang sangat hebat dan lazat tadi. Semua otot badannya lesu setelah mengembang kuncup dengan hebat tadi. Pak Imam: "Aku sudah cakap, jangan engkau terpancut di hadapan orang ramai. Engkau bukan setakat memancut tetapi engkau menjepit jari Pak Wahid dengan lubangmu. Sekarang siapa yang malu besar dengan orang kampung? Mulai hari ini engkau tidak boleh duduk di kampung ini lagi. Engkau harus nyah dari sini kerana bikin malu kami semua." Ina begitu sedih dengan nasibnya dan keesokan harinya, dia telahpun tiada di kampung itu. Ina berhijrah ke merata tempat sehinggalah dia tiba di bandar dan belajar agama dengan ustazah jabatan agama negeri. Ina mendapati bahawa ajaran Pak Imam itu sesat belaka dan dia telah dicabul oleh Imam itu. Atas nasihat ustazahnya, Ina melaporkan perihal Pak Imam itu kepada jabatan agama negeri.

Pihak berkuasa telah menyerbu kampung Ina yang terpencil itu dan memberkas Pak Imam itu serta semua pengikutnya. Pak Imam itu telah mengaku salah di mahkamah Syariah dan sedang meringkuk dalam penjara manakala orang kampung yang jahil-jahil dan telah disesatkan oleh Pak Imam itu diperintahkan supaya memasuki pusat pemulihan akidah. Tidak lama kemudian, Ina bernikah dengan Masri dan dapat mengecap segala nikmat persetubuhan badan antara lelaki dan perempuan tanpa rasa bimbang lagi, malahan mereka telah dikurniakan beberapa orang anak. Masri memang mengakui bahawa isterinya itu amat kuat seks.

Incoming search terms:

cerita blue sekolah agama, blog cerita seks melayu budak sekolah agama, cerita lucah anak dara di kampung, cerita lucah budak sekolah agama, cerita lucah pelajar sekolah agama, cerita seks warden sekolah ugama, isteri main dengan budak tak bersunat, koleksi cerita lucah budak kecil
Download by size:No Image available

Tags: #engkau #imam sesat #kebetulannya #keluarga #keluarga-masri #mihat #perkahwinanlah #wahid