hujan part akhir

30994 views
hujan part akhir,4.05 / 5 ( 141votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap hujan part akhir

Sedang kami sekeluarga makan tengahhari sebelum kami pulang ke tempat kerjaku ibuku mengusik, "Man apa kata kalau engkau ambil Normah sebagai isteri, engkau pun bujang terlajak."

"Emak tanyalah kepada yang empunya diri, Man tak kisah," balas ku.

Melihatkan yang Normah tunduk dan senyum ibuku bersuara lagi, "Tak payah tanya, mak tahu dia tentu sudi."
.
Setelah berbincang ayah ku mencadangkan agar ibu saudara ku yang sudah janda setelah kematian suaminya mengikut ku pulang untuk menemankan Normah sehingga dia habis edah. Dengan riang aku memandu menuju kedestinasi.

Bila Normah sudah habis edah, kami ke Muar untuk diijabkabul serentak dengan hari perkahwinan adik perempuan ku yang nombor tiga. Pekerja yang setempat dengan ku tidak menyangka yang aku sudi memperisterikan Normah. Sebenarnya sebelum ini mereka tidak pernah melihat Normah. Setelah melihat baru mereka terfikir mengapa aku yang dikatakan anak orang berada sudi memperisterikan Normah.

Sebenarnya setelah Normah tahu kedudukan keluargaku dia begitu berat untuk menerima lamaran ku. Tetapi setelah merasakan kemesraan yang ditunjukkan oleh keluargaku perasaan rendah dirinya hilang. Tambahan setelah aku menujuknya dengan berjanji yang aku akan menjadikannya queen of the house.

Bila cuti ku hendak habis aku meminta diri untuk pulang. Bonet kereta ku sarat dengan hadiah pemberian kedua ibu bapa ku. Aku merasa bersyukur kerana kedua ibu bapaku memahami isi hati ku walau pun Normah seorang janda.

Esoknya aku mengemas kesemua barangbarang ku untuk berpindah ke rumah Normah. Di satu kawasan yang bersempadan dengan tanah Normah aku melihat beberapa orang sedang menebang pokok-pokok renek. Aku menghampiri mereka. Aku difahamkan yang seorang askar yang baru bersara bercadang untuk
mendirikan rumah dikawasan tersebut.

"Bagus juga,” bisik hati kecil ku, sekurang-kurangnya ada juga jiran.

Selesai makan malam Aku berihat di ruang tamu sambil menonton T.V. Belum pun habis sebatang rokok, Normah datang dan duduk di sebelah kanan ku sambil bersuara, "Kasihan abang kurang dapat melakukan apa yang abang suka kerana ada Alif."

Sebelum sempat aku menjawab Normah berkata lagi, "Itulah abang hendak sanggat berkahwin dengan janda beranak satu."

Melihat yang aku diam saja Normah mengusik lagi dengan berkata, "Marah ke?"

"Nanti bila Arif sudah tidur tahulah," aku bersuara sambil mencubit manja peha Normah yang berisi.

Normah melihat jam didinding sambil bersuara, "Arif mari masuk tidur."

Arif yang sedang baring di depan T.V bangun untuk mendapatkan ibunya. Sebelum berlalu Arif bersuara dengan nada pelatnya, "selamat malam Uncle".

"Arif jangan panggil Uncle tetapi ayah," aku memarahinya diikuti oleh Normah yang menyuruh dia menanggil aku ayah.

Sekali lagi Arif bersuara dengan nada pelatnya, "selamat malam Ayah."

"Selamat malam,” balas ku.

Lama juga aku menonton T.V seorang diri sebelum Normah keluar dengan mengenakan nitegaun nipis yang baru aku belikan tanpa memakai bra dan seluar dalam dengan bau yang harum. Sepasang buah dada yang subur berserta dengan mini garden yang baru aku trim lalang-lalang hitamnya halus yang tumbuh di persekitarannya boleh dilihat balam-balam di sebalik nitegaun yang dipakainya.

"Wah cantiknya isteri abang," aku bersuara sambil menarik tangannya untuk duduk disebelah ku.

Belum pun apa-apa adik ku sudah mula hendak mengeras.

"Kini Arif sudah tidur abang buatlah apa yang abang suka keatas diri isteri abang ini," Normah bersuara semasa aku sedang mengentel-gentel puting teteknya.

Incoming search terms:

cerita lucah ibuku, www cerita lucah emak dengan anak com, cerita lucah mak tiri, Main dgn anak tiri, main dgn kakak askar, main sek dgn mak, seks bersama ibu saudara, seks ganas ibu bapa ku, terlanjur bersama ibu, main dengan saudara, main dengan anak saudara, kisah benar kisah seks emak, cerita sex melayu saudara, cerita sex mak saudara, cerita seks melayu mak saudara, cerita mak tiri, Cerita luncah mak tiri dan anak, cerita lucah dengan mak saudara, aku dan ibuku kahwin lucah
Download by size:No Image available

Tags: #belum #house #hujan #itulah #kasihan #normah #sebelum #sebenarnya #selamat #setelah #uncle