gadis sekampung

8490 views
gadis sekampung,2.71 / 5 ( 17votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap gadis sekampung


gadis sekampung melayu bogel.com

Aku ni memang dari dulu aim seorang budak, lebih kurang 14 tahun umurnya. Cute dan selalu main kat depan kawasan rumah aku. Selalunya, dia ramai-ramai bermain permainan kanak-kanak biasa.
Aku pulak, bila nampak aje dia muncul bersama kawan-kawan, selalulah aku lepak kat depan rumah. Aku yakin dia tak perasan kehadiran aku di situ. Dan, fokus ku selalunya pada skirt pendek yang dipakinya yang sering tersingkap sehingga menampakkan seluar cotton berbunga-bunga atau berbagai corak.
Dan, selalunya, bila nafsu ku dah tak tertahan lagi, aku akan cepat-cepat melangkah ke bilik air sambil melepaskan hajat. Namun begitu, aku berazam akan cuba mengecapi gadis itu secepat mungkin agar terlaksana nafsu serakah aku terhadapnya.
Dan, peluang sedemikian akhirnya tercapai bila suatu senja, sedang aku dalam perjalanan pulang dari kebun, aku ternampak gadis cute itu berjalan seorang diri pulang. Mungkin rezeki ku senja itu.
Aku cepat-cepat menyorok di sebalik semak samun sambil berdebar-debar menanti saat genting seperti antara mati dan hidup. Bila tiba sahaja gadis cute tu melepasi tempat aku menyorok, aku dengan perlahan mengikutinya dan terus menerpa dan menarik gadis sunti itu ke dalam semak dan mengheretnya jauh ke dalam kebun berhampiran.
Gadis itu meronta-ronta sehingga terselak peha gebu dan seluar dalam putih yang memang membuatkan nafsu ku melonjak-lonjak. Aku dengan geram terus menolak gadis cute itu ke tanah, sambil menghempap badannya rapat ke atas rumput.
Dalam keadaan gelap itu, aku yakin dia tak mungkin dapat mengecam dengan jelas siapa aku. Namun untuk memastikan keadaan selamat, aku dengan segera mengeluarkan sapu tangan ku lalu menutup matanya dengan mengikat kemas ke belakang. Gadis itu terus meronta-ronta dan secara tidak sengaja pergerakan itu membuatkan buah dadanya yang padat dan nampak firm itu terserlah.
Dengan geram, aku terus menarik bajunya ke atas dan terserlahlah tetek comel berbalut bra berjenama Bee Dees di hadapan mataku. Nafsuku tak tentu arah lantas aku singkap pula skirt bunga-bunga gadis itu ke atas sehingga menampakkan kemaluannya yang bersalutkan panties putih.
Terus aku peluk gadis tu, aku cium sepuas-puasnya muka, leher dan tengkuk gadis gebu ini. Gadis itu masih meronta-ronta sambil cuba menjerit dalam mempertahankan maruahnya yang semakin tergugat oleh tangan ganas ku ini.
Dalam keadaan terpaksa, demi untuk mengelakkan gadis itu dari terus membuat bising, aku rentap seluar dalamnya dan sumbat ia ke dalam mulut comel gadis itu. Dia terkapai-kapai dan tak keruan.
Aku terus mengerjakan tubuh mongel itu dan terus merentap bra kecil itu dan terus meramas-meramas buah dada comel itu sekuat hati ku. Terdengar gadis itu mengerang-ngerang tanda kesakitan, sedangkan aku pula sedang meramas-ramas buah dada comel itu.
Selepas itu, aku menyonyot puting kecil tetek itu kedua-dua belah bergilir-gilir sambil menggigit-gigit halus tanda geram. Ramasan demi ramasan menjadi permainan tangan ku.
Kini, aku ubah fokus ku ke arah kemaluan gadis itu. Aku terus angkat kedua-dua belah kakinya membengkok dan himpitkan ke arah dadanya untuk mengelakkan ia dari terus bergerak dan dengan tidak membuang masa menjilat kemaluan gadis itu.
Pada mulanya, gadis itu cuba meronta-ronta tetapi setelah lidah ku menggerudi di dalam kemaluannya dan menjilat-jilat labia gadis itu, dia nampaknya seperti menyerah kalah. Dan, aku terdengar suara mendesah-desah seolah-olah merengek kesedapan pula.
Terdengar sahaja bunyi seksi tu, adik aku yang begitu setia menanti dengan keras di dalam seluar mula tegang. Aku dengan segera membuka butang seluar ku dan menurunkan spender ku lantar menarik adik tegang ku sambil mengacah-acahkan ke bibir kemaluannya.
Dan selepas aku yakin bibir kemaluannya cukup basah dengan air liurku walaupun aku tak pasti samada gadis itu telah mengeluarkan air mazinya, aku dengan ganas terus memasukkan batang keras aku menujah ke kemaluan gadis itu. Dia seperti terkena kejutan elektrik dan menjerit di dalam keadaan mulut tersumbat dengan panties sendiri.
Aku pula seperti mendapat kuasa dari langit dengan kekuatan yang ada terus menjumankan batang ku terus ke lubang gadis itu yang memang nyata terlalu ketat dan sempit. Aku yakin, gadis itu terlalu kesakitan sedangkan aku pula terlalu kesedapan yang amat sangat.
Dalam keadaan gadis itu menggeliat menahan sakit, aku pula menggeliat menahan sedap seperti merasakan batang ku diurut-urut. Mujur aku masih mampu bertahan dari terpancut. Aku terus menolak dan menarik gerakan batang ku sehingga aku yakin gadis itu sudah merasakan kesedepan menggantikan kesakitan. Pain in pleasure. Air mazi gadis itu mula terbit dan sedikit sebanyak membantu mengurangkan kepedihannya.
Aku masih tak puas hati. Seringkali aku melihat video CD lucah aksi-aksi ganas anal sex yang benar-benar mencabar kejantanan aku. Tiba-tiba, terbit pula kehendak itu. Dan, aku tidak mahu melepaskan peluang keemasan ini dengan mencubanya ke atas gadis cute ini.
Aku lantas mencabut batang ku dari kemaluannya lalu memusingkan gadis itu dalam posisi meniarap. Aku lantas menyembamkan muka ku ke arah bontot gadis itu dan mula menjilat-jilat lubang juburnya. Ternyata, lubang itu sudah basah dengan air mazi gadis itu hasil persetubuhan awal tadi.
Dan dengan ganasnya, aku merodok lubang sempit itu dengan batang ku yang boleh dikatakan besar dan padat ini. Gadis itu tersentap, kepalanya ternaik dan terdengan jeritan halus keluar dari mulut kecil yang tersumbat itu. Terpancar air mata suci keluar yang bukan menyebabkan aku kasihan malah membuatkan aku makin ghairah untuk terus merobek lubang burit yang ketat itu.
Aku terus menyorong tarik batang ku sambil kedua-dua belah tangan ku meramas dengan kasar tetek comel gadis tersebut. Dan oleh kerana terlalu sempit dan terlalu sedap, aku terasa ghairah sekali dan terus memancutkan air mani ku yang banyak ke dalam lubang juburnya.
Aku puas sungguh. Persetubuhan ini memang sungguh nikmat sekali. Aku terus bangun sambil memakai spender dan seluar ku semula. Dengan sekali pandang, aku lihat gadis itu teresak-esak di atas rumput dalam keadaan berbogel.
Aku tarik seluar dalam dari mulutnya dan bra Bee Dees itu lalu menyimpannya sebagai kenangan. Dan aku tinggalkan gadis itu sendirian sambil terus berjalan pulang ke rumah dengan rasa puas yang teramat sangat.
Aku tidak mengetahui samada peristiwa itu dilaporkan ke pihak polis sebab tidak ada cerita panas yang ku dengar selepas itu. Dan aku juga tidak lagi nampak gadis itu bermain-main seperti selalu. Dan yang paling mahal, sehingga hari ini aku tidak tahu siapa nama gadis malang yang tertewas di tangan ku malam itu. Yang nyata, bra dan pantiesnya menjadi bahan aku berkhayal setiap hari.
sentiasa nantikan cerita terbaru dan terkini dari kami

Incoming search terms:

youporn sarung batik lagi

Tags: #dengan #gadis #genting-seperti #namun #sedangkan-aku #sekampung #ternyata #terpancar #tiba-tiba