datin salina

9617 views
datin salina,3 / 5 ( 18votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap datin salina

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.
datin salina melayu bogel.com
Sejak En. Firdaus mendapat gelaran datuk setahun yang
lalu aktivitinya semakin sibuk. Kalau bukan bisnes,
golflah menjadi hobi masa lapangnya. Kesibukan itu
makin menjadi-menjadi sejak enam bulan kebelakangan
ini. Berhari-hari kadang-kadang berminggu-minggu Datuk
Firdaus tidak balik ke rumah. Bila balik ke rumah dia
terus tidur kerana terlalu letih. Bila keadaan begini
berlaku maka tanggung jawab memenuhi nafkah batin
Datin Salina selalunya tak tertunaikan. Tiada lagi
kenikmatan bersuami isteri. Dalam usia 37 tahun Datin
Salina masih memerlukan belaian batin. Datin Salina
hanya menangis dalam hati akan tingkah laku suamiku.

Kebosanan mula menguasai diri Datin Salina. Tinggal di
rumah besar dengan segala kemewahannya tidak membawa
apa-apa erti bila dibiar seorang diri. Ada desas-desus
Datuk Firdaus sekarang mempunyai kekasih baru seorang
artis muda dan cantik. Kawan-kawan di tempat latihan
jasmani juga mendakwa mereka pernah terserempak Datuk
Firdaus berpelukan dengan gadis cantik di hotel mewah.
Datin Salina mendengar saja cerita kawan-kawannya itu.
Tak guna dia bertanya kepada suaminya kerana tentu
saja dia akan menafikannya.

Bagi meredakan perasaan bosan Datin Salina mengambil
keputusan untuk keluar berhibur diri. Tak kisahlah
samada tengok wayang, shopping atau jalan-jalan asal
dapat menghilangkan kebosanan. Selepas mengenakan
pakaian cantik Datin Salina akan memandu BMWnya samada
ke taman rekreasi, shopping complex, mengunjungi
butik-butik ataupun ke rumah kawan-kawannya.

Satu hari Datin Salina ke rumah kawannya Puan Sri
Zaharah. Di sana sudah berkumpul Datin Salbiah dan
Puan Zurina. Mereka semua seperti Datin Salina juga,
ditinggal suami masing-masing kerana urusan business.
Bila berkumpul beramai-ramai begitu selain berborak
kosong, mereka sering juga menonton video lucah. Di
rumah Puan Sri Zaharah ada home theater dengan tv
skrin lebar. Bermacam koleksi CD lucah ada dalam
simpanan Puan Sri Zaharah.

Hari itu bila kesemuanya telah terangsang dengan apa
yang ditonton Datin Salbiah mengusulkan agar mereka
mendapat khidmat gigolo bagi memuaskan keinginan nafsu
mereka. Datin Salbiah memang handal hal-hal begitu.

"Puan Sri mau bangsa apa," tanya Datin Salbiah kepada
Puan Sri Zaharah.

"Apa bangsa ada?" Puan Zurina yang masih cantik tetapi
sedikit chubby menyampuk.

"Ada mclayu, india, cina, serani, jawa, siam atau
portugis. Semua berumur bawah 30 tahun. Saya jamin
servis mereka first class," beria-ia Datin Salbiah
mempromosi.

"Saya tak biasalah, takut," celah Datin Salina
menampakkan keraguannya.

"Apa nak bimbang, bukan sakit tapi seronok. Suami kita
sedang berpeluk dengan gadis-gadis belasan tahun kita
di sini gersang sambil melayan diri sendiri," Datin
Salbiah mengapi-api semangat rakan-rakannya.

Datin Salina belum pernah ikut serta aktiviti
kawan-kawannya itu. Mereka yang lain sudah biasa pesta
seks seperti itu. Dia pernah mendengar cerita ini tapi
dia belum terlibat.

"Datin tak usah fikir panjang. Kalau suami kita boleh,
kita apa salahnya."

"Minggu sudah saya dah cuba mclayu, hari ini saya nak
cuba india pula," Puan Sri Zaharah meluahka hasratnya.


"Saya nak rasa portugis pula," pinta Puan Zurina.

"Baiklah, saya seronok dengan Rashid dan Datin Salina
cuba Robert, pemuda cina yang handsome tu. Nanti saya
contact mereka," Datin Salbiah memberi usul sambil
menekan punat handphonenya.

Tak sampai setengah jam sebuah kereta masuk ke
perkarangan banglo mewah Puan Sri Zaharah. Empat orang
jejaka muda tinggi lampai masuk ke ruang tamu yang
luas itu. Puan Sri Zaharah bangun mendapatkan Siva.
Puan Zurina memegang tangan Gomez dan Datin Salbiah
memeluk pinggang Rashid. Datin Salina hanya memerhati
sahaja dan ketika itu Robert Lim menghampiri dan duduk
di samping Datin Salina.

Datin Salina yang belum biasa agak kaku. Robert yang
berpengalaman mula berinisiatif dan membelai-belai
lembut tangan Datin Salina. Badannya dirapatkan dan
pipi serta rambut Datin Salina dicium lembut. Bahu
Datin Salina di ramas-ramas dan kemudian menjalar ke
tetek Datin Salina. Datin Salina yang masih bernafsu
selepas menonton video sebelumnya melayan tindakan
Robert.

Datin Salina melihat kawan-kawannya menghilang bersama
pasangan masing-masing. Robert yang sudah biasa dengan
keadaan banglo mewah itu menarik lembut Datin Salina
menuju ke satu bilik.

"Saya rasa umur Datin 31 tahun, betul tak?"

Datin Salina senyum simpul. Kawan-kawannya pun tak
menyangka umurnya sudah 37 tahun. Hasil senaman
teratur dan memakan makanan yang diatur maka Datin
Salina sungguh langsing dan kulitnya masih mulus tiada
sebarang kedut.

Robert merangkul badan badan Datin Salina dengan
lembut dan penuh kasih sayang. Dengan penuh kemanjaan
dia mendakap dan mencium tengkuk Datin Salina. Robert
yang penuh pengalaman melayan Datin Salina secara
profesional. Datin Salina tenggelam dalam dakapan
pemuda cina yang kacak tersebut. Datin Salina mula
terasa geli dan nikmat. Sudah lama Datuk Firdaus tidak
memperlakukannya seperti itu.

Datin Salina membiarkan saja tangan Robert meraba-raba
ke seluruh tubuhnya. Dia pun turut sama meraba-raba
badan Robert, lebih-lebih lagi di bahagian
kemaluannya. Terasa ada benjolan keras di dalam seluar
yang dipakainya. Datin Salina yang telah bangkit
ghairahnya memicit-micitnya dengan geram benjolan
tersebut.

Sesampai dalam bilik Robert merangkul badan Datin
Salina dan menariknya ke katil.Tanpa perlu menunggu
lama masing-masing menanggalkan pakaian satu persatu
hingga mereka berdua berbogel. Robert menarik Datin
Salina dalam rangkulannya. Datin Salina terasa hangat
dan damai dalam pelukan Robert.

"Let's begin, datin," Robert mengajak Datin Salina
memulakan aksi.

"Don't call me Datin. Just call me Lina."

"OK Lina, mari kita mulakan."

Lalu bermulakan babak percintaan antara dua merpati
sejoli. Perlakuan dua orang insan berlainan jenis yang
mempunyai nafsu syahwat. Bra yang dipakai Datin Salina
ditanggalkan. Bukit kembar Datin Salina yang masih
pejal diurut-urut dan diramas penuh hati-hati oleh
jejaka cina itu. Kemudian mulut dan lidah Robert mula
bertindak. Puting tetek sebesar jarai kelingking
dielus dan dihisap-hisap. Datin Salina kegelian dan
mula merengek keenakan.

"Aaahh, owwww...slow sikit Robert...Ahh that's
right..." Datin Salina bersuara bila Robert menggigit
putingnya agak kuat. Ganas juga Robert ini, fikir
Datin Salina. Mungkin Robert geram kepada payudara
Datin Salina yang mengkal.

Datin Salina pun tak mahu kalah. Seluar dalam Robert
dilurut ke bawah. Terbeliak mata Datin Salina melihat
kemaluan Robert yang besar dan panjang. Tegak terpacak
di celah pahanya mengalahkan kepunyaan suaminya Datuk
Firdaus. Bulu-bulunya hitam lebat dan tak bersunat.
Hanya separuh kepala merah yang kelihatan, yang
lainnya masih ditutupi penutupnya. Selama ini Datin
Salina belum pernah melihat dan merasa konek tak
bersunat secara live. Datin Salina hanya biasa melihat
bila dia melayari internet dimana wanita kulit putih
amat berghairah menjilat dan mengulum batang besar
yang masih ada foreskinnya. Sekarang peluang untuk
merasa kote original yang masih berpenutup berada di
hadapannya.

Datin Salina melurut-lurut batang kote Robert.
Foreskin ditarik ke pangkal. Kepalanya yang merah
lembab sungguh menarik. Datin Salina amat terangsang
melihat batang kuning langsat berkepala merah. Datin
Salina menggenggam erat sambil menggerakkan tangannya
yang lembut maju mundur. Mata Robert mula redup sambil
mulutnya mengeluarkan suara berdesis. Mungkin Robert
terasa enak diperlakukan begitu.

Selepas puas mengurut-urut batang keras Datin Salina
merapatkan mukanya ke kepala merah lembab. Datin yang
masih bergetah itu merapatkan hidungnya ke kepala
merah. Dicium bau kepala kemaluan Robert. Aromanya
membangkitkan nafsunya. Bau kemaluan Datuk Firdaus
tidak sebegini, tidak membangkitkan ghairah Datin
Salina. Tidak puas dengan kepala dicium seluruh batang
kemaluan Robert. Telurnya yang berkedut-kedut itupun
dicium penuh nafsu. Ada perbezaan bau kepala, batang
dan telur kemaluan Robert. Bau kepala merah hingga ke
takuk topi keledar amat menyelerakan. Aroma kepala
merah benar-benar membuat lubang kemaluan Datin Salina
mengemut dan mengalirkan cairan hangat.

Setelah puas menghidu kepala kemaluan Robert, Datin
Salina mula menjilat kepala merah licin. Ditarik kulup
Robert ke bawah dan dipegang kemas supaya tak meluncur
kembali ke hujung. Kemudian terus serta merta dikulum
dan dihisap. Kepala merah bulat bersih sebersihnya
dijilat lidah bersari. Sungguh sedap rasanya batang
balak jejaka cina ini. Batang suaminya pun jarang
dihisap oleh Datin Salina. Batang Robert terasa bulat
kenyal dalam mulutnya. Bila ditolak lebih dalam kepala
kote Robert menyentuh lelangit mulut bahagian dalam.
Datin Salina merasa teramat geli bila kepala licin
merah itu menyentuh kerongkongnya.

Robert mula bertindak menyerang balas. Mereka
berbaring dalam posisi 69. Muka Robert menghala ke
kemaluan Datin Salina. Bibir kemaluan Datin Salina
diciumnya. Kemudian hidungnya naik ke atas ke permata
sakti Datin Salina. Robert mencium lama sekali
klitoris Datin Salina. Robert benar-benar menikmati
aroma vagina Datin yang masih bergaya.

"Harum baunya cipap Lina," Robert bersuara.

Datin Salina memang cerewet. Alat sulitnya dijaga
dengan rapi. Bulu-bulu ditrim dan cipapnya selalu
dicuci dengan feminine wash. Datuk Firdaus pernah
memuji aroma cipap Datin Salina.

Robert mula membelai bibir kemaluan berwarna pink
dengan ujung lidahnya. Digerakkan lidahnya di lurah
antara dua bibir. Kedua bibir cipap Datin Salina
terbelah dan ternganga. Bila Robert menyentuh klitoris
yang mula mengeras Datin Salina berasa sungguh enak
hingga terangkat-angkat punggungnya. Sungguh nikmat
rasanya bila lidah Robert meneroka vagina yang dijaga
rapi itu. Cairan hangat mencurah-curah keluar dari
lubang vagina Datin Salina. Terdengar bunyi ssrrrpp...
sssrrrpppp... bila Robert menyedut cairan di lurah
vagina yang menunggu untuk dibolosi.

"Liza, you ni dah basah habis," kata Robert.

"Go ahead Robert. Fuck me...puaskan nafsu I," rayu
Datin Salina.

Robert merangkak di celah paha Datin Salina. Paha
Datin Salina dikangkang luas-luas bagi memudahkan
tindakan Robert. Robert mula membetulkan kepala
merahnya ke muara vagina Datin Salina yang juga merah.
Terasa Robert mula menekan. Kepala merah mula menyelam
sedikit demi sedikit ke dalam lorong sempit kemaluan
Datin Salina.

"Lina, panaslah lubang you. Sedap rasanya," Robert
memuji.

Digerakkan torpedonya maju mundur, mula-mula pelan
kemudian makin laju hingga seluruh batang besar
panjang jejaka cina itu terbenam. Terbeliak mata Datin
Salina menahan kesedapan. Robert menghenjut dengan
lajunya hingga badan Datin Salina terhinggut-hinggut
di atas tilam lembut. Robert yang kelihatan cute itu
cukup garang di atas ranjang. Robert sungguh bangga
dapat menikmati cipap datin yang masih bergetah itu.
Pertama kali butuh berkulup itu meneroka dan
menjelajah burit mclayu yang ketat dan kenyal. Sungguh
nikmat rasanya, berbeza sekali dibanding lubang burit
cina yang pernah dirasanya.

Keinginan Datin Salina untuk merasa konek yang masih
dalam bentuk asli tercapai. Sungguh nikmat rasanya.
Atau mungkin juga hanya perasaan Datin Salina kerana
sudah lama vaginaku tak diisi. Atau mungkin juga
kerana batang Robert yang besar itu padat dalam
lubangnya yang sempit. Selama ini Datin Salina hanya
merasa batang Datuk Firdaus yang kecil dan pendek
sahaja. Datin Salina mula mengemut dan membelai batang
butuh Robert dengan otot-otot vaginanya. Burit mclayu
dengan penuh relah dan mesra menerima kunjungan batang
butuh cina yang tak berkhatan.

"Lina you kemut sungguh sedap. Batang I macam
diramas-ramas."

Datin Salina mengerang dan menjerit kesedapan. Datin
Salina meletakkan kedua kakinya ke bahu Robert hingga
kemaluannya terangkat tinggi supaya batang Robert
dapat terbenam sedalam-dalamnya. Selepas lima minit
Datin Salina tak dapat bertahan lagi. Otot-ototnya
terasa kaku dan kejang hingga akhirnya
crettt...crett...crett... cairan panas mengalir
membasahi kepala bulat merah. Datin Salina telah
mencapai klimaks. Badannya terasa lemah. Lututnya
terasa tak berdaya. Datin Salina terkulai puas.

Melihat keadaan Datin Salina yang tak berdaya, Robert
mula melajukan dayungannya. Digerakkan punggungnya
naik turun. Batang balak kuning langsat itu begitu
pantas keluar masuk lubang nikmat Datin Salina. Datin
Salina mengapit kemas seperti tidak mau melepaskan
balak jejaka cina itu. Robert memeluk erat badan padat
itu dengan kemas sambil mulutnya menghisap puting
tetek di bukit kembar. Puas di bukit kembar, hidung
dan lidah Robert meneroka ganas leher dan ketiak Datin
Salina. Bau ketiak yang segar itu disedut dalam-dalam.
Bau ketiak Datin Salina benar-benar merangsang nafsu
Robert.

Sambil batang kotenya keluar masuk lorong sempit yang
nikmat, mulut Robert beradu dengan mulut mungil Datin
Salina. Bibir merah delima Datin Salina dihisap dan
digigit lembut oleh Robert. Hujung lidah Robert
meneroka rongga mulut Datin Salina. Lelangit Datin
Salina diusap dan dibelai dengan hujung lidah. Air
liur Datin Salina disedut dan dihirup oleh Robert.
Datin Salina terasa seperti terbang di awan biru.
Kenikmatan dan kelazatan menjalar ke seluruh urat
sarafnya.

Beberapa minit kemudian Robert seperti meneran dan
keluhan kuat keluar dari mulutnya. Batang Robert
terasa lebih keras dan beberapa das pancutan menerpa
ke pintu rahim Datin Salina. Panas rasanya benih
Robert yang menerpa ke rahimnya yang telah lama
gersang. Robert terkapar lesu di atas badan Datin
Salina. Bila penisnya terasa melemas dan mengecil
Robert mencabut perlahan dari lubang nikmat. Cairan
lendir membasahi batang kuning langsat pemuda cina
tersebut.

Robert terbaring di sisi Datin Salina penuh kepuasan.
Datin Salina memeluk badan Robert, kepalanya diletak
di atas dada Robert. Datin Salina memerhati penis
Robert yang terlentok di atas pahanya. Ukurannya
kembali mengecil dan memendek. Kepala merah tak
kelihatan lagi. Foreskin Robert meluncur kembali ke
hujung penis hingga menutup kepala merah kegemarannya.
Bentuk kemaluan Robert kembali seperti kemaluan anak
lelaki Datin Salina semasa berumur lima tahun. Waktu
terakhir Datin Salina memerhati konek anaknya sebelum
anak itu bersunat.

Selepas peristiwa pertama di rumah Puan Sri tersebut
Datin Salina mengulanginya lagi selepas itu. Pesta
seks di banglo Puan Sri Zaharah berulang hampir saban
minggu. Datin Salina sudah merasa berbagai-bagai
jejaka. Segala bentuk dan ukuran konek telah
dicubanya. Berbagai warna batang konek telah
dikulumnya. Putih, hitam, kuning dan sawo matang telah
dinikmatinya. Datin Salina lagi minta dbelai bila
suaminya pulang tidur di rumah. Datin Salina dah puas
bersama jejaka-jejaka muda yang sentiasa memenuhi
kehendak nafsunya.

Datin Salina tersenyum bila mengenang pengalaman
seksnya. Dan yang paling diingati ialah kehebatan Raja
pemuda india dan Gomez pemuda portugis yang berasal
dari Melaka. Batang balak Raja yang hitam seperti
arang itu benar-benar menyeksa dan menderanya. Datin
Salina benar-benar puas dengan layanan istimewa Raja.

Incoming search terms:

www datinsalina com

Tags: #badannya #datin #datin-salina- #digerakkan #robertterasa #salina #terbeliak