cerita tanpa tajuk part 7

13966 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap cerita tanpa tajuk part 7

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.
cerita tanpa tajuk part 7 melayu bogel.com
Ina nak dtg opis abang boleh?
Bolehh¡Ktadak hal
Banyak lagi keje?
Sama banyak dgn rambut Lina
Aku ketawa mendengar jenaka Johar, suamiku. Ok, Ina siap sekarang. Ina nak datang cepat ni! Gagang telefon diletakkan. Aku yg bertelanjang bulat, berjln melenggok ke bilik utk berpakaian. Adakalanya bila keseorangan atau berdua dgn Johar, terutamanya bila panas, Aku akan berbogel. Kekadang aku akan hanya memakai panty atau g-string shj. Melainkan aku ¡¥cuti¡¦, cara berpakaian itu lazimnya akan berakhir dgn persetubuhan.

Aku melihat seketika tubuhku di hadapan cermin¡Kkedua-dua payudaraku masih spt masa aku anak dara dulu, montok, kenyal dan tidak jatuh malah saiznya kini telah berganda menjadi 36. Kedua-dua putingnya terjojol dan kadangkala memalukan juga bila timbul waktu kesejukan di balik coli yg nipis. Mataku menyorot ke perutkuyg kempis, pinggang ramping dan pepekkuyg tembam dan bercukur licin. Aku senyum sendirian. Inilah aset berharga yg merantai Johar sehinggakan kalau kami berjauhan, terpaksa melakukan phone sex!

Aku pilih pakaian di dlm almari. Sehelai kemeja putih sendat jarang yg berbutang terlalu sedikit dipilih bersama seluar sendat kain licin lembut elastik warna kelabu. Terakhir, tudung warna kuning air dipilih. Seluar disarung dengan selesa walaupun terasa melekap di punggung, pepek dan kaki. Kemudian kemeja. Fuhhh¡Knampak sungguh menggiurkan bila kedua-dua buah dada yg cantik dan besar tak bercoli tertonjol di sebalik baju¡K.Di antara kedua pahaku pula nampak jelas bebayang belahan pepekku yang terbentuk oleh keketatan seluar yg berlebihan, hinggakan di belakang, alur punggungku terbentuk jelas. Sambil senyum memandang cermin aku melentikkan punggungnya dan kelihatan ketara ketonggekan punggung gebu lagi sexy ini.

Aku sengaja tak pakai underwear mlm ini utk menaikkan ghairah Johar dan merangsangnya utk bekerja cepat sebelum melakukan kerja lain pula. Sekali lagi kedua-dua puting aku timbul di balik baju, Dengan tudung aku melindungi puting tadi. Dri rumahku masuk ke lif dan turun ke bawah utk pergi ke stesen LRT. Sepanjang jln banyak mata yg bagaikan hendak terkeluar melihat lenggok punggung gebu aku serta ketembaman pepeknya yg terserlah di sebalik seluar sendat itu.

Beberapa minit kemudian aku tiba di pejabat Johar. Masuk shj ke pejabatnya yg telah kosong kerana kakitangan lain sudah balik, aku menanggalkan butang akhir sebelah bawah kemejanya utk mendedahkan pusatku dan menyelak ekor tudungku utk mendedahkan sepasang payudaraku yg tak bercoli. Alur payudara aku kelihatan di sebalik leher baju kemeja yg terbuka luas.
Hai banggg
Hai Lina¡K.wowww sexynya isteri abang
Mesti le kan abang suka tengok yg sexy
ah. Lina nampak mcm Waheeda versi sexy
Hihihihi¡Kpandai je abang ni!¡¨
Aku labuhkan punggungnya yg bulat ke atas riba Johar. Mereka berkucup lama sambil kedua-dua tangan Johar mengusap belakangku dan turun sedikit demi
sedikit ke bawah lalu meramas-ramas punggungku. Bagaikan ada arus elektrik mengalir dlm tubuhku, aku tersentak Kterasa mukaku merah padam, nafasku kencang, pembesaran payudaraku bermula dan terbit sedikit air dri belahan pepekku yg nampak jelas terbentuk di celah kangkang .

¡§Abang selesaikan keje dulu yeaaa¡K¡¨ pintaku sambil mengenyit mata.
¡§Yea sayang..¡¨ serentak dgn itu pinggang rampingku digeletek. Aku terkekeh kegelian sambil mencubit manja Johar dan bangun. Johar menatap dgn penuh nafsu
lenggok punggungku. Aku sememangnya tahu dia cukup suka melihat aku memakai seluar ketat, kalau boleh biar sampai nampak alur punggung dan bulatan pipi punggung gebukuu dan bentuk pepekku. Menyelerakan. Mengghairahkan.

Jam 10.00 mlm. Kerja Johar selesai. Dia mendatangi aku yg duduk terkangkang di sofa ruang menunggu sambil menonton TV dengan membawa 2 botol air galian. Kami minum bersama sambil berbual tentang kerja untuk beberapa ketika.
¡§Nak turun makan tak sayang?
¡§Kemudian sikit le bang..Lina belum lapar lagi.
Pipi aku dicium dan aku senyum. Tangan aku meraba paha Johar kemudian menjalar lagi
dan mengusap-ngusap celah kangkang Johar. Terasa sesuatu membengkak di situ. Besar, panjang. Makin lama makin bengkak
banggggnak pisang boleh
Tunggu le kita balik rumah
Nak makan kat sini la pulak banggg..baru lain
sikit.
Kami berkucup. Tangan Johar menggenggam dan meramas-ramas tanganku. Digaru-garunya dengan jari telunjuk tapak tangan halus Lina. Lina mengeliat kesedapan campur geli dan rasa yg berbaur itu cepat shj tiba di antara kedua pehanya. Geselan kain seluar sendat pd punggung, paha dan pepeknya tambah mengghairahkanku.
Abaaaaaannnggggggggggg rengek aku manja sambil memejamkan matanya.

Incoming search terms:

cerita awek pakai g-string

Tags: #digaru-garunya #dri #facebook #johar-mereka #johar-terasa #kami #kkedua-dua #kterasa #menyelerakan #pelik #tangan #tangan-johar