cerita tanpa tajuk part 6

7846 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap cerita tanpa tajuk part 6

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.
cerita tanpa tajuk part 6 melayu bogel.com“Ohh.. Sedapnya, please do it hard to me.. Agghh.. Sedapnya macam ni..!!” Aku menahan hentakan butuh Abang N sambil memegang kuat ke kayu katil. Aku menerang lagi bila Abang N meramas-ramas buah dadaku.

Aku mahu teknik ‘riding’pula. Abang N menuruti kemahuanku. Dia berbaring dengan butuhnya terhunus ke langit. Aku bantu Abang N memasukkan batangnya ke dalam lubang pussyku.

Sebaik masuk butuhnya, aku memulakan henjutan dari atas tubuh Abang N sambil Abang N pula meramas-ramas buah dadaku. Dua tindakan berpadu dalam satu aksi. Batangnya terasa licin. Pussyku lencun dengan air yang banyak. Selain meramas buah dadaku, Abang N menyonyot puting tetekku.

“Ohh.. Baangg..” rengekku pada setiap henjutan yang kulakukan.

Ternyata aku berahi dan penat. Apa tidaknya? Nafasku sudah mula sesak. Lubangku terasa ketat. Tangan Abang N masih meraba dan meramas-ramas buah dadaku. Dalam pada itu aku mundar mandirkan lubang pukiku ke bawah dan menaikkan semula pada batang Abang N.

“Ohh.. Sedapp.. Sedapnya!!” jeritku bertalu-talu menruskan motion maju mundurku dari atas. Tanganku memegang kuat bahu Abang N. Sambil mukaku herut berut menahan sedap yang amat sangat.

Aku masih lagi di atas. Mencangkung dengan butuh Abang N terpa-cak dalam lubang pukiku. Aku menupang dengan kedua-dua tapak tanganku di atas dada Abang N. Aku membongkok sedikit. Badanku mengeliat kesedapan. Butuh Abang N dicas semula.

“Cepatlah.. Sedap ni..!!” rayuku sekali lagi.
“Sedapp.. Sedapp..!!” Abang N membuka dan menutup matanya sambil bibirnya berkumam menahan hentakanku dari atas pula.

Abang N mencabut batangnya dan membaringkanku semula. Dia mengangkangkan kaki ku seluas-luasnya dan terus menghujamkan batangnya ke dalam cipapku.

“Agghh..!!” Aku mengerang kesedapan tatkala keseluruhan batangnya memasuki dan memenhuhi rongga pussyku.

Batang Abang N keluar masuk dengan laju dalam pukiku. Semakin lama semakin laju. Dia menguat dan melajukan hentakannya dan akumengerang kuat. Aku tahu aku akan klimax. Tahap bertahanku akan berakhir..

“I nak lepas.. Dalam!!”
“Jaannggann.. Nanti.. Ngandung.. Lepass luaarr!!” Aku menjerit halus membantah permintaannya.

Henjutan Abang N semakin laju. Aku menadah sahaja sudah sengal-sengal rasanya punggung dan kakiku mengangkat dan mengangkang.

“Ross.. Oohh.. Dearr.. I kuarr..” serentak dengan itu Abang N memancutkan spermanya.

Aku tersentak tatkala pancutan mani Abang N mengenai buah dadaku. Berjejeh air pekat itu kena sebahagian pipiku. Aku jilat saki baki air mani Abang N lalu menelannya. Aku bahagia dan Abang N juga bahagia.

Apapun.. Aku tahu dosa aku menduakan suamiku, namun aku juga memerlukan kasih sayang Abang N. Kasih sayang di atas ranjangnya. Pernah aku bertanya kepada suamiku.. Kenapa dia gemar berjudi?
Bayangkan apa jawabannya, “Itulah satu-satunya jalan untuk mendapat duit lebih.. Sebab gaji tak cukup.”

Aku bingung.

Tags: #agghh #batangnya #dalam #jaannggann #lubangku #pelik #sedapnya #sedapp #semakin