awek restoran

2365 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap awek restoran

awek restoran melayu bogel.comAku berasal dari negeri diselatan tanahair.Aku adalah anak sulong nak memang tugas aku untuk membantu keluarga aku dalam segi kewangan. maka aku pun bekerja di sebuah restoran seafood di bandaraya sebagai waiter (itupun part time jek). Kat tempat keje aku tu ramai pelayan wanita dari filipina dan indonesia cuma beberapa kerat jek dari malaysia.Aku kat sana tu kira yang paling rajin antara semua tu dan menjadi kesayangan bos (perasan ler tu).

Di antara awek pelayan tu aku minat ngan sorang bernama Tina berasal dari Filipina. Kalo nak cite dia punya body ngam dengan buah dada yang mendongak kedepan. Aku suka nengok bibir dia yang mungil dan basah tu rasanya nak cium kat situ gak.

Satu hari aku ditugaskan dengan Tina nie bekerja dimeja yang sama iaitu meja 41.maka aku nie gunalah cara nak umpan si Tina nie terutama nak menjamah tubuhnya yang menggiurkan malam tu (pelayan pompuan kat sini pakai mini skirt). Mata aku tak berkedip melihat Tina sengaja membuka butang atas baju kemeja yang dia pakai menampakkan alur dada yang putih gebu tu. Sesekali bila aku lalu belakang dia untuk menuang air aku pun geselkan ANU aku kat belakang dia..terasa panas beb punggung dia.

Tetiba jek bos aku panggil aku dan Tina untuk sama-sama mengambil beberapa botol wiski untuk tetamu yang disimpan didalam stor.Stor pulak tu terletak jauh dibelakang dan sunyi lak tu.Kami pun segera kesana sambil berjalan berdua-duaan.Aku mengambil kesempatan tu hendak memeluk pinggang Tina yang ramping tu.Tina hanya tersenyum sambil tertunduk malu.Aku pun apalagi meramas lak punggung dia ahhh...dia cubit lak lengan aku."U nie gatal laaa" respon Tina yang manja tu mencabar darah ghairah aku.

Biler masuk jek dalam stor Tina cuba nak mengambil botol wiski yang terletak diatas rak yang tinggi tu.Dia cuba berjengket tapi masih tak sampai.Aku dengan tanpa disuruh mendukung Tina dari arah depan untuk mencapai botol wiski tu.Muka aku tersentuh perut Tina dan dia terasa kegelian.Kami gelak bersama sambil mata aku merenung wajah Tina dengan penuh gelora.Aku turunkan Tina dari dukunganku dan dengan lembut tanganku menyentuh lehernya sambilku mengusap belakang telinganya Tina memejamkan mata menahan ghairah. Jarinya yang halus turut meramas-ramaskan SENJATA ku yang telah bangun dari tidurnya.Dari lehernya tanganku turun membuka kancing bajunya dan meramas bukitnya yang cantik terpelihara.Lidahku mencari sasaran ke cuping telinganya dan terus kebibir mungilnya yang kuidamkan selama ini.Terasa hangat lidahnya ketika ku lumat lembut hingga berdecit bunyinya.Aku seperti ingin menyedut habis air liurnya itu.

Setelah puas mejelajahi dada dan mengentel manja puntingnya yang coklat tu tanganku terus turun memasuki celahan skirt dan menyentuh belahan daging yang telah basah tu.Panasnya terasa dan membuat dadaku dan dadanya bersentuhan menghasilkan getaran nikmat didalam jiwa.Tangan halusnya membuka zip seluarku dan mengusap lembut BATANGKU yang kehausan nie.Sambil matanya menatap wajahku dia berkata dengan lembut "I want to do something nice to U that U will never forget". Cewah...dia cakap omputih cam cite TITANIC tu.

Aku pun pejamkan mata biler BATANGKU memasuki mulutnya yang hangat tu.Lidahnya bermain-main diujung kepala BATANGKU sehingga membuat tubuhku mengejang-ngejang. Ahhh...hebat sungguh permainan Si Tina nie.Aku pun tak mahu membuang masa mengangkat tubuhnya yang bogel dan putih gebu tu ke atas kotak kayu yang ada disitu."Are U ready for my first strike" desahku kecuping telinganya sambil mata Tina terpejam rapat menanti terjahanku yang pertama.Ku halakan BATANGKU ke belahan cipapnya yang basah tu dan Zusss...tersentak dengan terjahanku Tina mendesah lembut

"Ahhhhhsssss"

"Hmmmmm nice..come and fuck me harder".

Seperti kata semangat seorang pahlawan aku pun mula melakukan bumping ke atas Tina.Mula-mula tu slow lepas tu macam nak terkoyak cipap Tina tu aku kerjakan.Kotak kayu tu bergoyang mengikut rentak kami yang semakin asyik tu.Tanganku meramas buah dadanya yang lembut tu sambil mengigit lembut lehernya.Sempat gak kau hadiahkan love bite kat dia. Acara sorong tarik aku semakin laju dan erangan Tina turut hebat."Ahhhhhssssss fuck me had baby" Terasa peluh membasahi tubuh kami berdua.Sambil aku menghayun BATANGKU tu jari aku mengentel biji kelentit Tina yang semakin panjang tu.Terangkat gak punggung pompuan Filipina nie aku kerjakan.

Selepas puas dengan possisi telentang aku mendukung tubuh Tina yang kecil molek tu dan menghayun ke atas dan bawah.Tina memeluk erat leherku sambil lidahnya menghisap lembut lidahku dan menghadiahkan love bite dileherku tanda rasmi kami pasangan kekasih.Selepas 30 minit bertarung akhirnya BATANGKU terasa berdenyut-denyut dan ku baringkan semula Tina diatas kotak.Biler kucuba menarik BATANGKU keluar kaki Tina merangkul erat pinggangku dan dia mengeleng-gelangkan kepalanya seolah-olah tidak mahu aku pancut diluar.Mungkin agaknya dia syok aku pancut kat dalam cipap dia kot.
Belum sempat aku menemui jawapannya Surrrrr.....berdenyut-denyut BATANGKU mengeluarkan muntahnya sehingga meleleh di celah belahan cipap Si Tina.Ku coletkan sikit air maniku dan ku berikan pada Tina untuk dia hisap dengan rakusnya.Kami pun bersiap semula dan berlakon seolah-olah tiada apa yang berlaku.Bos aku pun dah mula membebel sebab kami lambat sangat tapi aku dan Tina tersenyum saja mengingatkan kenangan indah bersama tadi.Ahhhhh...rasanya ingin setiap hari aku bersama dengan Tina.

Tags: #acara #biler #cewah #filipina-kalo #first #hmmmmm #jarinya #restoran #senjata #setelah #surrrrr #tina-mula-mula