amoi budak sekolah

28896 views
amoi budak sekolah,3.66 / 5 ( 139votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap amoi budak sekolah




amoi budak sekolah melayu bogel.com
Di dalam kelas ku ade seorang amoi yangbernama lau badanya begitu berisi dada yang mantap dan punggung yang pejal.cina ini duduk dihadapan ku ketika didalam kelas.barangnya yang sedap itu membuatkan aku stim giler ketika melihat barang nye didalam kelas.aku memikirkan "bilalah aku nak makan dia punya barang nie ".pada hari jumaat selepas waktu persekolahan berlalu aku terserempak dengan dia.nak tahu macammana boleh terserempak?ketika turun dari tangga sekolah batang aku mengeras dengan tetibanya lalu aku cover dengan menutup pelir aku dengan sebuah buku lalu amoi itu lalu dari depan aku dan batang ku sangatt mengeras bila dye memandang aku dan senyum kepada ku dan dye bertanya"hei lu mau pegi mana hah

?wa pun jawab lah "wa nak blah dah nie lu?"tanya aku.lalu dye berkata"wa nak pegi tandas jap nak buang air." selepas itu aku pun blah dari sekolah dan akhirnya sampai jugak aku dirumah.......setelah sampai dirumah tetiba telefon ku berbunyi lantas aku mengangkat panggilan telefon aku..nombornya kelihatan seperti tidak pernah aku tengok sebelum ini...lalu aku bertanya"hell0,nak cari siapa ?dye pun menjawab "aku mau cari azlan ketua kelas 3a ade ka?aku menjawab"ye nie azlan lu sapa? "nie wa la lau....aku menjawab"ya apa lu mau ?dye menjawab "wa mau lu datang skola sekejap bole x? aku pelik buat apa nak datang skola waktu persekolahan suda abis llalu aku menjawab "ok2 aku datang ke sekola sebab mmasa tu malas la nak gi solat jumaat s 30 puluh minit kemudia aku menungganh motosikal ku hendak ke skola ...setelah sampai di sekolah aku nampak lau sedang menunggu ke di perhentian bas ...aku menghampirinya dengan dekat..aku bertanya kepadanya" apa lu mau? dia jawab "gua ingin lu ajar gua sunjek geografi.kebetulan masa tu aku memang pakar geografi......aku pun jawab"oke tapi ade satu syarat..amoi tu pun jawab "oke no problem tapi ade satu syarat. amoi tu pun tanya "syaraynya apa"aku pun menjawab "lu isap batang gua dulu la dengan kadar berbisik..amoi tu pun terkejut mendengar kata2 ku tadi .....lalau dye mengajak ku rumahnye .rumahnya dekat saja dengan sekolah..lalu aku mengajaknya.."mari naik wa punya motor nak tak?"mula2 dye agak keberatan tapi dah terpaksa dye nak je lah motor gua....moto aku masa tu125z..(bukan nak berlagak la)seat 125 memang belakang tu naik sikit la....ketika aku sedang menunggang motosikal dye peluk dengat eratnya pinggang aku kerana takut kalau jatuh....apa lagi batang aku keras giler masa tu..setelah sampai dirumahnya dia mempelawa aku suruh masuk sekali kerumahnya kalau aku masuk bimbang ade ibubapanya jadi aku pun tanya lah kat amoi nie"makbapak lu xdak ka kat rumah wa malu la nak masuk" dia kata "rumah gua xde orang wa sorang je masuklah ..aku pun dengan beraninya masuk ke rumah amoi tu...setelah masuk kerumahnya aku duduk di ruang tamu dengan kaki atas sofa menunggu dia membawa keluar buku geografi untuk aku mengajarnya...setelah dye membawa buku geogarfi... aku menutup pintu dirumahnya dengan rapi dan kemas...lau aku pun mengajak lau untuk naik ke biliknya......dia tanya"dekat bwah sajalah "aku pun menjawab"xbest la duduk di bawah dekat atas la....aku pun naik kebiliknya di atas aku membuka pintu biliknya dengan perlahan lalu aku masuk kedalam dan membuka seluar ke dan baju ku.....setelah aku berbogel lau pun mengetuk pintu biliknya lalu aku membukanya alangkah dye terkejut melihat aku sedang berbogel ..lalu lau pun masuk ke dalam bilinya dan aku suruh dia mengunci pintu biliknya...dia bertanya pada ku"lu suruh isap batang aje kan? aku berjawab "ya isap saja"lalu amoi itu duduk dihadapan ku lalu membuka mulutnya dengan luas lalu aku memasukan batang ku kedalam mulutnya alangkah nikmatnya semasa dia mula menhisap batang ku...setelah menghisap batang ku lau membuka baju dan seluarnya..aku bertanya"wa mau lu isap saja" lau menjawab "takpalah wa banya murah hati hari" dalam hati aku berkata "mungkin lau nie dah sangap kot nak main jolok ngan aku tuh" lalu aku berciuman dengan lalu agak lama jugak kitaorang berciuman setelah berciuman la menghisap batang ku dengan penuh ghairahnya...dia kata"lu punya batang manyak besar lu" aku tidak mengendahkan kata2nya kerana pada masa tu aku tengah kesedapan..setelah menghisap batangku lau membuka kangkangnya yang sangat luas .aku pun memasukkan batang ku kedalam cipaknya yang putih itu sambil memicit puting teteknya..mula2 aku memasukkan dengan slow motion tapi dia suruh aku melakukan dengan laju aku pun menaikkan taraf aku batang ku dengan laju ..lau menjerit"ahhhh ahhhhh ahhhhh fuck2 oh! yeah" aku menjilat cipaknya yang putih itu dengan ghairah dan lama kemudian aku ingin mencapai klimax lalu aku pun melajukan jolokan aku kedalam cipak lau .lama kemudian aku ingin mancut lalu aku memancut ke dalam mulut lau..aku "oh yeah2"aku keletihan melakukan seks dengan lau jadi aku baring didalam biliknya dan aku terlena sampai ke pukul 3:30 petang..setelah aku sedar aku melihat lau sedat mandi didalam bilik air nya..aku pun masuk kedalam bilik air lau lalu aku datang dari belakanya dan meramas teteknya yang besar itu lalu aku memasukkan batang ku dalam cipaknya dengan laju dan menciumnya...... lau menghisap batangku dengan laju dan air mani ku keluar dengan laju dan sekali lagi aku memancutnya didalam mulut lau...."lu ni hebat la azlann" "aku terdiam seketika
lalu aku mengelap badan ku denagn menggunakan tuala lau dan memakai pakaian ku semula dan pulang ke rumah

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Incoming search terms:

Cerita lucah budak sekolah, pelajar sekolah menengah main dalam tandas, cerita lucah budak, Main dengan budak sekolah, cerita lucah pelajar sekolah, Cerita puki amoi cina bau, http://www bogelmelayu org/amoi-budak-sekolah html, cina sexx bas, cerita stim budak sekolah, kisah lucah budak sekolah, cerita seks pelajar sekolah, cerita seks melayu budak sekolah, cerita seks budak sekolah kebangsaan, cerita seks budak melayu, cerita lucah sekolah rendah, Cerita lucah menengah, cerita kongkek bergambar com, cerita budak sekolah seks, www seks ngn budak sekolah sama mau, budak sekolah menengah main jolok

Tags: #akhirnya-sampai #aku-memancutnya #amoi #beraninya-masuk #biliknya-dengan #ibubapanya-jadi #kaki-atas-sofa #lalu-aku #lau-membuka #menaikkan-taraf #mulutnya-dengan #pun-jawab