aku lelaki tak macho -kisah benar- saudara zuan

14052 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap aku lelaki tak macho -kisah benar- saudara zuan

aku lelaki tak macho  kisah benar  saudara zuan melayu bogel.com
kisah benar yang di cerita kembali oleh saudara zuan

"aku lelaki x mancho.. susah nk ayat pempuan ni..so pendekn cite aku dok bujang sewa uma sorang diri.jiran aku india dua beranak je.mak dg anak daranye candha namenye.aku geram gak body dua beranak seksi siot..aku suka skodeng waktu diaorang cuci baju.candha ni cuci baju kat luar pakai tangan so waktu tunduk aku tgk le kopeknye peh..keras konet aku besarnye tek nye...hai dpt best gak pepek india ni..agak panas cam kari.aku tgk candha dg puasnye..renungan aku tepat kat teknye.candha dah perasan aku tgk teknye..aku lihat candha dah nak marah aku..tp ia senyum pula bila lihat kote aku dh stim gile.entah tiba2 candha lari masuk umah..adoi..kantoi ler aku camni..malu le aku.abis nanti cite kat jiran lain..tp sangkaan aku x benar aku lihat candha kuar semula dan terus bongkok basuh baju.aku tersentak bila lihat d celah baju jelas teknye yg besar putingnye yg hitam.rupanye candha td masuk uma buka bra untuk bagi aku tgk

dg puasnye.aku dh x tahan lg kenangkn jiran lain ade je jika x aku dh terkam candha puki india ni..takat ni je la cite ni dulu..nk cite g aku pun x tau pasal aku pun tgh skodeng tiap pg..tgk tek candha.aku pun tengah fikir camne nk dpt puki india ni..so korang bagi le..langkah caranye nk dpt minah india ni..baru aku leh sambung cite ni.."

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Incoming search terms:

lelaki melayu bogel

Tags: #aku-abis-nanti #besarnye-tek #bila-lihat #dapatkan #diaorang-cuci #kenangkn-jiran #kisah benar #lihat-candha #marah-aku-tp #ni-agak-panas #siot-aku-suka #skodeng-waktu