aku dan kau

10867 views
aku dan kau,4 / 5 ( 18votes )

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap aku dan kau

ku merupakan seorang yang agak kasar dari segi gaya pergerakan ku, disini aku ingin menceritakan sebuah kisah yang terlalu sukar untuk aku melupai yang pernah aku alami di zaman remajaku. ianya bermula dizaman sek meng kem, waktu tu aku baru je masuk sekolah form 1 dan junior kat sekolah tu. aku selalu pergi sekolah macam biasalah tapi tak pakai tudung, sekolah aku ni sekolah perempuan. sebab apa aku masuk sekolah perempuan? sebab nya mak dan ayah aku la yang nak sangat dorang cakap aku ni macam jantan sebab kasar semua tingkah laku aku dah macam laki mungkin sebab aku seorang je anak perempuan dan selalu main dengan adik beradik laki dan jarak aku dengan abang serta adik pun bukanlah jauh pun selang berapa tahun je. mak cakap lepas aku sudah ada ramai kawan perempuan mesti aku akan jadi macam perempuan dan jadi lembut, itu yang dorang harapkan. walaupun aku ni macam jantan tapi hati aku lembut sangat dan tak la kasar pun. muke pun comel jer sebab aku suka senyum. masa aku mula2 masuk sekolah lu aku pelik bila ramai orang tengok aku semacam je. lepas tu pangil aku `pengkid` masa tu bodoh2 dan aku pun tak tahu pengkid tu apa jadi aku pun buat tak tahu je. disebabkan aku ni suka sangat pergi perpustakaan jadi aku ramai kawan yang jadi pengawas pepustakaan. hobi aku ialah baca buku dan sukan. tu la dunia aku, aku tidak pandai bergaul dan suka bersendirian mungkin sebab aku sukakan ketenagan kot. mesti nak tahu kan macam mana rupa paras aku kan? aku berambut pendek je ala2 pelakun korea je xde la pendek sangat dan muka aku pon macam orang korea (bukan aku cakap orang yang cakap macam tu :D)badan aku ni kurus dan tinggi. satu petang tu latihan sukan tak ada jadi aku akan lepak kat perpustakaan lepas balik sekolah dan selepas salin baju, makan, mandi. masa kat perpustakaan petang memang tak ada orang pun yang ada cuma aku dan seorang pengawas perpustakaan senior form4. aku tak kenal sangat dia. aku suka ambik ruang yang agak tersorok dan duduk situ sambil dengar lagu. sesekali aku terasa seperti ada orang yang memandang aku, urm.. sebenarnya aku suka dengan haruman pengawas senior tu, dia pun cantik sangat dengan rambut yang lurus panjang diikat kemas ditambah plak dengan seyuman yang menawan memang sangat cantik. jauh berbeza dari aku. suka aku melihat dia yang lembut dan suaranya yang asyik tu. klo nak tahu sebab kenapa aku suka datang petang kat situ sebenarnya sebab dia la. tanpa aku sangka aku dah tertidur dalam asyik melihat pengawas senior tu menjalankan tugasnya. pentang tu aku tahu nama dia akila tu pun dia bagi tahu lepas kejutkan aku sebab nak balik dah. kami balik sama2. aku rasa lain sangat dengan dia tak tahu kenapa rasa macam tu. masa sedang tunggu bus dia tanya aku soalan adakah aku ni pengkid? aku jawablah aku tak tahu apa tu dan dia ketawa je. urm.. akila ajak aku teman dia aritu lagipun esok tak sekolah sebab ari sabtu kan jadi dia nak ajak aku teman pergi kedai buku esok pagi dan malam tu boleh bermalam dirumahnya sebab dia nak tunjukkan buku2 yang dia ada. aku pun ok jer sebab suka buku punya pasal. macam kami bualkan masa dirumah akila. keluarga dia pun baik2 je. malam tu masa nak tidur, akila bagi aku pakaian dia dan suruh aku mandi selepas dia. aku agak tekejut lepas je aku abis mandi aku tengok dia betul2 sexy. yela perempuan sama perempuan buat apa nak malu kan? jadi aku pun buat2 la tak ada apa yang berlaku. pakaian akila memang jarang sangat dan dia tak pakai pakaian dalam pun. sampai aku boleh nampak susuk tubuh dia. aku tidur disebelah dia dan kami berbual kosong je hal2 disekolah kebanyakannya. jadi malam tu aku tak boleh tidur sebab hati aku berdebar sangat bila akila tidur dekat sebelah aku dan aku dapat bau haruman dia, tanpa aku duga akila tindih badan aku dan merenung aku dengan pandangan yang berlainan sangat. hati aku jadi kemuruh dan tak dapat nak fikir apa dah. akila tiba-tiba cakap dengan suara yang pelek. dia kata dia tak tahu kenapa dengan dia. die pelok aku dan aku dengar nafas dia disebelah telinga kanan aku. aku dapat merasa buah dada nya dan seluruh tubuhnya dan berbau harum. aku hanya mendiam dan tak tau apa nak buat. akila dengan perlahan mencium pipi aku dan bibir aku. aku dapat merasa lidah dia. aku betul2 tak tahu apa yang aku sedang lakukan ini. yang pasti aku hanya membiarkan sahaja mungkin sebab aku tertarik pada akila dari mula. aku jadi macam bernafsu bila diperlakukan macam tu. tangan aku mengigil masa nak sentuh akila. aku beranikan diri juga, pelok dia erat-erat lalu aku menindihnya pula. masa tu aku dapat melihat mata akila yang dah kuyu je. aku ciom leher dia dan dia mengeluarkan bunyi yang telah membuatkan aku menjadi semakin bernafsu. jadi aku dan akila telah melakukan sesuatu sepanjang malam itu. kami bangun lewat keosokkannya. aku betul2 malu sangat dengan apa yang telah terjadi. akila nampak lain siang tu. aku tahu dia pun tak sangka perkara malam tadi boleh terjadi. aku fikir dia akan marah, tapi aku silap siang tu tanpa aku duga dia mengajak aku menjadi teman hidupnya. katanya dia dah jatuh hati pada aku dan mempunyai nafsu disebabkan aku ni telah menarik perhatian dia kerana keadaan aku yang seperti lelaki. akila bagitahu aku dia memang suka melihat budak2 pengkid dan rasa nak sangat berkawan dengan mereka. katanya golongan pengkid ni unik. sejak tu tanpa aku sedar aku telah dinobatkan sebagai pengkid. sehingga kini aku dan akila masih bersama. aku hanya bekerja sebagai budak pejabat dan akila merupakan cikgu sains disekolah. akila semakin cantik berbanding dulu. aku tak tahu selama mana kami akan kekal seperti ini. dia jauh lebih tua dari aku dan dialah tempat aku bermanja. kisah zaman remaja aku bersama akila betul2 mengubah masa depan aku. sian mak aku nak ubah aku jadi perempuan alih2 aku bercinta dengan perempuan pulak. aku tak berani nak curang dengan akila sebab aku takut akan kehilangannya sebab dia segalanya bagi aku.

Incoming search terms:

cerita sex zaman sekolah, main kat perpustakaan
Download by size:No Image available

Tags: #aku-tak #august #basah #december #facebook #farah #home #march #may #october #pinterestlabels #september