admin gaduh besar

9338 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap admin gaduh besar

admin gaduh besar melayu bogel.com Ini ada kisah benar dari cerita admin sendiri tarikh kejadian - 5/4/2013waktu kejadian- pukul 4 petang -5 petangsenjata yang diguna - pisau 2 set ,gunting 2 set,helmet,kaki tangan naiklokasi kejadian - ruang tamu,bilik air,dapur,bilik tidurpenyelesaian - puas tak terkatawatak utama - admin dan juga puan admin (awek)
korang pernah rasa gi berperang tak....mesti tak pernah kan..lebih2 lagi kalau berperang guna senjata tajam.apa yang admin maksud perang ada lah bergaduh besar dengan awek admin petang semalam..kami tak lah selalu sangat bergaduh..tapi kalau kami gaduh pehhhh segalanya keluar...helmet terbang,handphone kena baling kat dinding,baling kunci kereta semua tu perkara biasa bagi admin dengan awek admin sendiri.setakat sepak terajang bertumbuk kat karpet kat rumah tu perkara biasa...tapi kalau admin cakap gaduh guna senjata tajam mesti semua tak percaya kan...ahhh ini la hakikat nya kami bergaduh...dari pisau tajam 2 bilah hingga la ke gunting...semua kami guna....berguling2 kat lantai tu jangan cakap la...biasa je... aku sepak kau,kau sepak aku balik...biasa je..tapi admin tak la lepaskan sepak kan berskala besar..tak sepak sepenuh hati...hanya sekadar melepaskan sepak kan di tempat yang rasa nya yang tak mendatangkan sakit sangat..tapi admin kena tendang kat perut dari awek admin sendiri penuh hati...seperti sepak bola pulak....dari dalam bilik,luar bilik..hingga la kebilik tempat kami simpan haiwan belaan kami...semua jadi..sampai ke dapur seterusnya ke bilik air..semua jalan...dah puas bergaduh ...sampai hampir2 nak putus...handphone sampai berderai...smartphone tu macam nokia 3310 je...tapi bukan handphone admin ya...handphone awek admin sendiri yang di baling nya..setakat blackberry, sony erikson xperia x8 semua dia baling...penyudah nya admin juga yang ambil repiar balik...ini pulak awek admin mintak samsung note 2...fikir banyak kali juga nak beli.takut kena baling juga...siapa tak sayang awek oi...gaduh2 macam mana pun pujuk juga..nama pun dah sayang kan...cuba korang gaduh dengan bf atau gf korang guna pisau ke parang ke...mesti best..setakat pisau atau parang tu.. bagi admin dgn awek admin macam main2 masak2 je...sebab masing-masing mahir bersilat....dah puas gaduh berguling2 sepak terajang bagai..peluk dia pujuk dia....cair juga...ayat paling admin suka ada la.... NAK.... mesti semua tak faham kan maksud NAK tu apa...mudah je.... MASUK BILIK LA APA LAGI...SEROUND 2,3 DAS KE..tu cara kami selesai selepas puas bergaduh tadi..korang try la..pasti berdarah2 kalau tak pandai main senjata atau jatuhkan senjata...biar berdarah putih (air mani) jangan sampai berdarah merah..jumpa lagi di cerita akan datang.....oppss lupa nak bagi tahu,ini perang besar kami yang ke 3 ya...heheh muahhh

Tags: #aku-balik-biasa #apa #berdarah2-kalau #besar-tak-sepak #bilik-air-semua #bukan-handphone #kan-cuba-korang #masuk #nak-beli-takut #ya-heheh-muahhh